First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply Sunshine Girls Request Thread
Moderator
17181 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 5/29/09
hahaha ur very much welcome jie jie...
Chill jie jie.. Breath in breath out.. Hahaha
Sayang my dear yesung is not here.. Tsk tsk tsk hehe
Moderator
12724 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / ♥Choi Shiwon's he...
Offline
Posted 5/30/09
yeah, i know!!
Yesung is super duper cute now,,hihi
his voice is so strong.,
i didn't know dt
ur Yesung is funny.,lol
hey!! i was looking at d pic.,,
u know wt.,, i noticed dt...
Yalun and Ryeowook
sometimes resemble each other.,
well,, ds is just my opinion,, ahaha
Moderator
17181 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 6/2/09
hahaha....
he is ever so cute.. jie.. haha...
yeah he has one of the best voice in suju.. heehhe
really they look alittle like...
hmm let me look closer.. hehe...
Moderator
12724 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / ♥Choi Shiwon's he...
Offline
Posted 6/3/09
yeah,, i once commentd on something
that Yalun and Wookie sometimes
look alike,, i wasn't joking,, hihi
i dunno wt video of suju was dt
but wen i saw Wookie der Yalun
popped up on my mind!!!
ders more,, search for Tim.,,
he look like our dear Calvin.,
i was shocke wen i saw him dear.,
esp. wen he was wearing cap.,
i thought it was Calvin,plus d height!!
Moderator
17181 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 6/3/09
where do i search this tim??...
hehehhe
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.