First  Prev  1  2  Next  Last
RP: The Seven swordsmen of the Mist characters
Member
8674 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Central Europe.
Offline
Posted 12/6/07
Oups sorry
Captain
66511 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / 三沢,日本
Offline
Posted 12/7/07
lol...do u know when it will be up...and yeah i'm kinda confused but i'm getting better
Member
6663 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / NYC
Offline
Posted 12/8/07
im gonna mix wind and electric chakra and make black hole chakra! (something that can reallly cut through anything like butter)
Posted 12/8/07
it's probobly gonna be a while before RP is up
Captain
66511 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / 三沢,日本
Offline
Posted 12/9/07
oh......i think i understand....
Member
2268 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Philippines
Offline
Posted 12/19/07
do i have to copy everything in my profile so that i can start up and oh do i need my own thread for my rp or not? and what are the bases for adding and training is there a pattern for training or just random and the others will just approved for it.

and i think the jutsu are base on the village you came from pls help
3125 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / Pearl of the Orie...
Offline
Posted 12/20/07
so confusing. do i have to post all those things in my profile? someone please help
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.