First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Post Reply Cosplay anyone
Member
3939 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / 東京都,千葉県 JP && Q.C PH
Offline
Posted 1/11/08
@4evaAyu uhm...i randomly search up XD tho i can`t remember where soree TAT~
what i remember is try..deviantart ..or photobuckets..and japanese cosplay site :] *bow*

pretty lenalleee XD

@lizzeth
ehrm..diet u mean'? O_O hmm im on diet too lol well not a girly diet like not eating food i eat a lot XD

;yeah diet is a bit hard..try gym >.<; orr..drink some..err diet cupsuls thingiee noit sure haha XD
Member
1139 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Florida
Offline
Posted 1/12/08
@lizzeth
ehrm..diet u mean'? O_O hmm im on diet too lol well not a girly diet like not eating food i eat a lot XD

;yeah diet is a bit hard..try gym >.<; orr..drink some..err diet cupsuls thingiee noit sure haha XD

Well, I'm not doing the "girly diet" thing, I'm just eating a little less and exercising... I'm just not sure I'd look any good in a skirt, so I'm investigating other costume options ^^;;

My boyfriend's pressuring me to do a Bleach character >o< no thank you.

Member
3939 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / 東京都,千葉県 JP && Q.C PH
Offline
Posted 1/12/08
oh waw 2 couples who likes anime D:

XD erm anyway bleach? u don`t like bleach ? XD
erm haha
skirt will look fine on u :] ur still a girl afterall. hmm..have u tried an option called..

Crossdressing/crossplay? XD
yess u dress up as a boy characterr haha XD

erm..i won`t..i will never i mean never crossdress D:
Member
1139 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Florida
Offline
Posted 1/12/08

ichogo05 wrote:

oh waw 2 couples who likes anime D:

XD erm anyway bleach? u don`t like bleach ? XD
erm haha
skirt will look fine on u :] ur still a girl afterall. hmm..have u tried an option called..

Crossdressing/crossplay? XD
yess u dress up as a boy characterr haha XD

erm..i won`t..i will never i mean never crossdress D:


Actually I've considered crossplaying... I'll keep it in mind ^^

And I don't really mind Bleach, but the costume he picked would look awful on me..

I'll probably stick with Rei from Eva though. Her skirt isn't too short if I remember correctly.. ^^;;
Member
1879 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In my ImagiNation
Offline
Posted 1/14/08
@ichogo05
o... ok.... thx so much.... i will try my best to find.... hahah....

Member
4825 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / nibelheim
Offline
Posted 1/20/08


it's made out of cardboard box!! and what's cool about it is, it's very cheap 1$ it's for my shishio costume!!!
Member
1139 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Florida
Offline
Posted 1/20/08

it's made out of cardboard box!! and what's cool about it is, it's very cheap 1$ it's for my shishio costume!!!


Woah! That looks amazing for a box! Great job~! ^^

Member
4825 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / nibelheim
Offline
Posted 1/22/08

Lizzeth wrote:


it's made out of cardboard box!! and what's cool about it is, it's very cheap 1$ it's for my shishio costume!!!

Woah! That looks amazing for a box! Great job~! ^^



thanks!!! ^^ it's really feels good if someone appreciates your work!! its made out of cardboard box because of the fact that im a cheapskate!! XD
Member
1139 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Florida
Offline
Posted 1/22/08

erimea wrote:


Lizzeth wrote:


erimea
it's made out of cardboard box!! and what's cool about it is, it's very cheap 1$ it's for my shishio costume!!!


Woah! That looks amazing for a box! Great job~! ^^



thanks!!! ^^ it's really feels good if someone appreciates your work!! its made out of cardboard box because of the fact that im a cheapskate!! XD


No problem ^^ I don't have nearly enough patience to do all that.. wow o.o... I'm still completely amazed it's a box XD

Member
91 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Sydney
Offline
Posted 1/22/08
after two days of hell making the costume i present:
ANBU squad

im the one standing on the left

little bonus of me. this was my first ever cosplay:
Shinigami Cazza =)

ignore the red bag x)

Member
4191 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F / ♫ little tokyo ce...
Offline
Posted 2/11/08

i fund this picture of naruto children their so CUTE and Adorable

but for me CLOUD is the best ^ - ^
Member
32215 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F / Denver
Offline
Posted 2/28/08

My friend cosplaying Shiva... Last minute idea "I'll just paint myself blue and walk around in my underwear!" She couldn't sit down all day and the bathroom in our hotel room was COVERED in blue hairspray (that's what we used for her skin) ...I was Xev feom Lexx, by the way. It was a sci fi convention.
Member
1810 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Melbourne, Australia
Offline
Posted 3/19/08
WOW all those costumes are FANTASTIC! ^.^
Posted 3/20/08
here my first one
i was soo nervouse but at the end almost everyone liked it^^

oh it was horrible to cord the cloak but it was also a blast lol


MORE PIX ON MY PROFILE!!!

Member
10429 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Boston~!
Offline
Posted 3/20/08

ichogo05 wrote:



i really love teh grimjow jeez inlove lol jk

if its a SHE then..but its a HE after all how sad D: but really verry cool :]
and my fav lavi..a lot again XD i need a bunch 4 an example cosplay :]

erm i`ll try finding allen and others :]


how did they do the hole through the stomach? O.O it always amazes me.....
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.