First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Next  Last
Cassiopeia, Triples, ELF, VIP, Wonderful, and Honey Cheers
7735 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / MA
Offline
Posted 8/5/08
I know most of these fanclubs, except for two (probably cause i'm not interested in them :phew:, Honey Cheers & Triple S)
Posted 8/5/08

andreea_tenshi wrote:


quynhie wrote:

korean fanclubs have a bad reputation but they arent actually so bad if you looked at the positive things they did for their idols & society.


yeah?!!! like what? xD to society?!!!!! to make some teenegers idols wannabe???

i agree with the all supporting thing.....but some got way tooooo far
and that is scary enough for me to support my favs without being a cassiopeia, triples, vip, or w/e
i feel sry for all the exaggerations that those extreme fans did and still do. these only make ppl to not like/hate Cassiopea, E.L.F, Wonderful, S♥ne....and such
i hope i don`t have to say that is my OWN opinion


cassiopeia & elf donates alot of stuff to charity and do volunteer work in their idols name. i remember the oil spill in 07', a hord of cassiopeia's went to help clean up the spill in dbsk's name. so yess, they do help society in one way or another. but i also do have to agre that they are extreme at times but hey what can you say. most of them are teenager, their hormones and such are raging xD lol.
Posted 8/5/08

quynhie wrote:


andreea_tenshi wrote:


quynhie wrote:

korean fanclubs have a bad reputation but they arent actually so bad if you looked at the positive things they did for their idols & society.


yeah?!!! like what? xD to society?!!!!! to make some teenegers idols wannabe???

i agree with the all supporting thing.....but some got way tooooo far
and that is scary enough for me to support my favs without being a cassiopeia, triples, vip, or w/e
i feel sry for all the exaggerations that those extreme fans did and still do. these only make ppl to not like/hate Cassiopea, E.L.F, Wonderful, S♥ne....and such
i hope i don`t have to say that is my OWN opinion


cassiopeia & elf donates alot of stuff to charity and do volunteer work in their idols name. i remember the oil spill in 07', a hord of cassiopeia's went to help clean up the spill in dbsk's name. so yess, they do help society in one way or another. but i also do have to agre that they are extreme at times but hey what can you say. most of them are teenager, their hormones and such are raging xD lol.


they did that? well than my admiration to them
that changes a little bit my view
what can i say bad things happen but sadly the mooted things are the worst ones
some are extreme/ crazy and that`s a fact and they harm more then do good for their idols
have u read the ''I HATE YOU. And it's all the fans' fault'' topic? that`s ONLY what i`ve seen in cr that made me sad, to laugh , surprised or sorry for some celebrities
agree they are teenagers not a good excuse but works :)) xD
16857 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / On Cloud 9 with A...
Offline
Posted 8/5/08
I expected the V.I.Ps to be much louder for some reason.
2478 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / U.S.
Offline
Posted 8/5/08
big bang fanclub bandanna
231 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 8/5/08
goodness.. that was scary --;;;
but then the groups wouldnt be happy without their fans ^^
745 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / USA
Offline
Posted 8/5/08

jebusxjuice wrote:

Extreme fan clubs scare me (Korean esp.)


i agree korean fan clubs are the ones no one should mess with
4800 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Shun's room--feel...
Offline
Posted 8/5/08

bebot1002 wrote:


luv4dawave wrote:

GO V.I.Ps [=
Yeah, Asian fanclubs scare me too.
I love my idols, but I wouldn't put their life in front of mine...


THATS RIGHT..... VIP FIGHTING!!!


THE DREAM CONCERT WAS KINDA SCARY... NOT FUN AT ALL!


you went to the dream concert?!?!
Hey, we both live in VA!
1670 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Behind your house ;]
Offline
Posted 8/5/08
Shinhwa
Posted 8/5/08
DBSK-Cassiopeia!!!!!!!!
too bad i cant be part of DBSK's cassiopeia fanclub, cuz you have to live in Korea
4923 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 8/5/08
H.O.T. - ANGELS! - WHITE

353 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 8/5/08
i think fanclubs are cool!
i wonder what the bands think

but it really gets sooo annoying when they all are screaming the words and you cant even hear the group singing!
347 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / GAINESVILLE, VA
Offline
Posted 8/5/08

luv4dawave wrote:


bebot1002 wrote:


luv4dawave wrote:

GO V.I.Ps [=
Yeah, Asian fanclubs scare me too.
I love my idols, but I wouldn't put their life in front of mine...


THATS RIGHT..... VIP FIGHTING!!!


THE DREAM CONCERT WAS KINDA SCARY... NOT FUN AT ALL!


you went to the dream concert?!?!
Hey, we both live in VA!



nah i didnt go to the dream concert.
oh yeah... wer in va?
12121 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / 1st state that se...
Offline
Posted 8/5/08

andreea_tenshi wrote:

they did that? well than my admiration to them
that changes a little bit my view
what can i say bad things happen but sadly the mooted things are the worst ones
some are extreme/ crazy and that`s a fact and they harm more then do good for their idols
have u read the ''I HATE YOU. And it's all the fans' fault'' topic? that`s ONLY what i`ve seen in cr that made me sad, to laugh , surprised or sorry for some celebrities
agree they are teenagers not a good excuse but works :)) xD


Yes, Cassies did help in the oil spill...which also two of the members of DBSK joined secretly...One was found and one wasn't...lols...
the last unimaginable thing they did was with the I the tri tops member...
They behaved now...ever since, I guess, they saw how Big East's act...they don't shout as loud anymore while DBSK is performing especially in ballads...you can't even hear them singing before....Cassies are all good now I guess...while DBSK is maturing in Japan they are, too...
12121 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / 1st state that se...
Offline
Posted 8/5/08
Shinhwa Changjo's is the most respectable FC out there...
but yeah...Cassies and ELF's are really passionate and loyal...and they behave now...especially Cassies...I really think missing DBSK for almost 2 years and seeing how respectable Big East's are, they became respectable, too...

and Korean fans are not the only scary ones...
even Taiwanese and Japanese fans especially idols...it's just that Koreans are more known...
if you know of JE's, their fans are scary and crazy...why would there be a "no girl" policy in JE?!
and Visual Kei's fans, too, are just as crazier as Korean fans...
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Next  Last
You must be logged in to post.