Remove this ad
Created by AkaTsuki_KonAn
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Naruto or Naruto Shipuuden?
Member
243 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 1/11/09
I like naruto shippuden because naruto is much more u know mature and ya..and also it soo exciting too,I love pain!Anyways sasuke is so hawt now!lol
368 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / M / Adelaide, Australia
Offline
Posted 1/11/09
shippuden :D
86 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / London, UK
Offline
Posted 1/12/09
They're both good in their own ways. On the flipside, they are both bad in their own ways
Posted 1/12/09
hmmmmm.................can t really desid...............
maybe shippuden
i agri with u!!!!sasuke is howt!!
63103 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Atlanta, GA
Offline
Posted 1/12/09
I like Shippuuden alot more. It hasn't had anything as non-stop, 15+ episodes of kick ass fights and wild jutsu and death as the Forest of Death arc + the 1vs1 fights where Rock Lee fights Gaara, but other than that I think its better. Its less comedy, and everything has a darker tone to it. I love the music. It makes the show seem way more serious. And I like all the characters. The bad guys do alot of really disturbing stuff, which is cool to me.

And the Shippuuden filler is actually interesting to watch. Naruto filler was like a really crappy version of the show. The animation was worse, the writing got worse... it was real deal low quality material. Shippuuden filler is actually done as well as the regular show, imo.
Member
1737 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / UK
Offline
Posted 1/24/09
In my opinion, Naruto.
438 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Canada
Offline
Posted 1/24/09
Shippuuden
Posted 2/6/09
Naruto is a LOT better drawn than Shippuuden, I dunno I guess they got kinda tired in Gaara's arc, 'cause he looked HORRIBLE in all the episodes!
The animation got better tough, in Hidan and Kakuzu arc, but now in the fillers...ahh, I think it'll go bad again...
Member
3692 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Australia
Offline
Posted 2/20/09
i dunno, i'd say both
Member
1818 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Dullsville
Offline
Posted 5/31/09
I really like both parts 1 and 2, but Shippuden has kept my interest more.
2311 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / you will never know
Offline
Posted 6/2/09
shippuuden is more intresting
some events that where mysterious in the first part are know being revealed
the most important thing is the Akatsuki
94 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Norge/Norway
Offline
Posted 6/2/09
Naruto shippudden is more exciting. Naruto is funny though.
Posted 8/18/09
iCant choose
Naruto was so cute +& funny ..
Shippuuden has a lot more fighting which i like x]
1331 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/2/09
NARUTO was way much better than Shipuuden !!!!!!!!!!
Member
14978 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 10/5/09
They're both awesome
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.