First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
Post Reply Ape yang korang buat bile cikgu x msuk kelas?
Malaysian
2778 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Any guessez?
Offline
Posted 8/4/08
Erh..ak nih lak

~tido...uh pling kerap arh ak wat...
~lukiz2...
~wat muke blur gler...(ak mmg bbkt arh dlm wat mke blur nih)
~sembang2...(tgok mood..kkdg ak ni pendiam sket)
~wat keje sek....(ni option pling last...wawawa..
Malaysian
10828 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / penang, malaysia!!
Offline
Posted 8/9/08
bersembang.....
makan.....
bercerita....
x pun kalo rajin sgt aku wat homework je...
Moderator
15556 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Malaysia,South Ea...
Offline
Posted 8/10/08
wah kebanyakan manusia2 yg tlis kat cni option diowang tidow~~ gan berakap
Malaysian
462 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Malaysia
Offline
Posted 8/11/08
hahaha cikgu x msuk klasss!!!!
per lgi beb...klas dh jd pasar malam....kwang kwang kwang...
tp yg kuat sembang bukan aku la...aku kuat berangan jer bile ckg xde...
sembang 2 ade la jgak...skadar brain wash...pas2 smbung berangan...
kalo rajin, bt homework.kalo rajin lg...bersihkn klas...
Malaysian
1033 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F
Offline
Posted 8/12/08
ahahhah klu aku mula2 mesti la bkk buku nk wat hw,bkk je bknnye buat pon. .g lukis2 kt buku teks XDD pastu klu ade kwn yg nk merepek , same2 la join XDD tp klu ade cegu ganti kdg2 kene wat keje zzzzzz
Head Of Mod
8109 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Trg,Malaysia
Offline
Posted 8/12/08
zaman2 aku dlu...byk aku yg xmasuk klas..
tp same je la..kalo ckgu xmasuk,lg la aku xmasuk..
tmpat lepak plg biasa,dpn toilet la..
Posted 8/13/08
hahax lawak lawak korang nyer aktiviti biler cikgu x masok kelas..
aku..aku kalo ckgu x masuk kelas.....

1~kalo aku rajin sesgt aku akn wat homework aku kalo xdek homework aku baca buku kalo mls aku wat sudoku
2~aku wat muka se blur blur nyew
3~aku day dreaming arh hahax
4~melukis
5~cakap ngan kengkwn
6~menyanyi

sbnrnya bnyk lg aktiviti yg aku wat kalo ckgu xdek tp yg 6 tuh r yg aku slalu wat kalo ckgu xdek kat kelas..toilet jgn r aku x suka g toilet..lgpun toilet tuh kn rmh syaitan..drpd aku berkwn dgn syaitan baik aku ddk kat kelas jew..heh
Posted 8/17/08
huhu..klo aku ape lagi!
dangdut ler...
ahahahaha

dlm klas diorang panggil akuh minah gosip ngan ratu dangdut..
kalo diorang saje nk carik psl ngan akuh diorang panggil akuh pontianak..


tpi yg best nyer kitorang maen cam bhudak2.
maen kejar2 xpon berlakon jdi askar..penyapu jdi senjata..
wahahaha..kertas jadi bom..gile tol..
Malaysian
537 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / malaysia
Offline
Posted 8/29/08
kalo mood rajin - wat homework yg x siap lagik (slalu nye tiru dr kawan.. lolz)
kalo mood malas - x wat pape arhh... kacau kwn2... sembang2 pasal crush masing2...
Malaysian
15098 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / ANONYMOUS
Offline
Posted 8/31/08
erm....kalau ada mood buatlah homework....kalau terlampau bising..suasana yg x menenangkan....sembang ngn kwn...main Soduko...jumpa kawan kat kelas sebelah....tido(kalau dah ngatok sgt)..........cr cikgu tuk tanya kelas ptg ada x.......
Malaysian
2888 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / malaysia
Offline
Posted 8/31/08
main GBA ....kui kui...
Malaysian
61 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / In My Head
Offline
Posted 9/1/08
aku bwat bagunan
Malaysian
845 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 9/2/08
aku plak gosip psl artis ke, kwn ke, yg pling geng aku suke wt ngumpat pengetua kt org....
tp kalu bosan...
aku ronde skool... pg tandas la
koop la... yg pling best tetiba masuk bilik guru...
bkn pe... saje nk aircond...
panas....
Malaysian
61 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / In My Head
Offline
Posted 9/2/08 , edited 9/2/08

diana1993 wrote:

huhu..klo aku ape lagi!
dangdut ler...
ahahahaha

dlm klas diorang panggil akuh minah gosip ngan ratu dangdut..
kalo diorang saje nk carik psl ngan akuh diorang panggil akuh pontianak..


tpi yg best nyer kitorang maen cam bhudak2.
maen kejar2 xpon berlakon jdi askar..penyapu jdi senjata..
wahahaha..kertas jadi bom..gile tol..


pergh..still x leh lwn klass aku..
klas aku klo cekgu x dek kitowang wat jadik pdg futsal(klo pdg bola besar sgt nanti) cilok er meje member2 wat jadik gol pas2 tanyer spe yg sudi menderma bola(di wat dri kertas yg diderma oleh mereka2 yg baek) pas2 carik arr geng n then lwn!!pas2 klass aku mesti ade soran yg jadik penengok cegku klo ade cekgu disiplin atau gru2 yg sewak2 dgnnyer wat2 lah blakon bce bku

keduanyer klo cekgu x dek..n x de yg sudi menderma meja dan kertas..kitorang akn maen perang lastik dimana sume nyer x kesah laki ke pompuan maen lastik..x cye sudeyh tp mende ni mmg blaku kat klas kitowang

klas kitowang akn jadik baek klo ade keje geo.....sbb kebanyakkan manusia2 kt klass aku mmg mlas wat keje skul tp klo geo diorang akn jadik baek soo sume wat keje geo atau bce bku geo klo ade mse geo ari2...psl aper?? cekgu geo kitowang garangyer cam singa lpar..pas2 habit die msok2 klas bg salam pas2 trus tanyer soklan berkaitan geo..

sekian cerita ttg klass ku...utk pengetahuan anda2 semua klass aku klass A tp prangai cam bdak2 klass last =P nk wat camne kebanyakan kitowang tension..hahahah tension laa sgt tp pratus klass kitorang pling tinggi antara klass budak baek yg laen
Posted 9/3/08

kirokero wrote:


diana1993 wrote:

huhu..klo aku ape lagi!
dangdut ler...
ahahahaha

dlm klas diorang panggil akuh minah gosip ngan ratu dangdut..
kalo diorang saje nk carik psl ngan akuh diorang panggil akuh pontianak..


tpi yg best nyer kitorang maen cam bhudak2.
maen kejar2 xpon berlakon jdi askar..penyapu jdi senjata..
wahahaha..kertas jadi bom..gile tol..


pergh..still x leh lwn klass aku..
klas aku klo cekgu x dek kitowang wat jadik pdg futsal(klo pdg bola besar sgt nanti) cilok er meje member2 wat jadik gol pas2 tanyer spe yg sudi menderma bola(di wat dri kertas yg diderma oleh mereka2 yg baek) pas2 carik arr geng n then lwn!!pas2 klass aku mesti ade soran yg jadik penengok cegku klo ade cekgu disiplin atau gru2 yg sewak2 dgnnyer wat2 lah blakon bce bku

keduanyer klo cekgu x dek..n x de yg sudi menderma meja dan kertas..kitorang akn maen perang lastik dimana sume nyer x kesah laki ke pompuan maen lastik..x cye sudeyh tp mende ni mmg blaku kat klas kitowang

klas kitowang akn jadik baek klo ade keje geo.....sbb kebanyakkan manusia2 kt klass aku mmg mlas wat keje skul tp klo geo diorang akn jadik baek soo sume wat keje geo atau bce bku geo klo ade mse geo ari2...psl aper?? cekgu geo kitowang garangyer cam singa lpar..pas2 habit die msok2 klas bg salam pas2 trus tanyer soklan berkaitan geo..

sekian cerita ttg klass ku...utk pengetahuan anda2 semua klass aku klass A tp prangai cam bdak2 klass last =P nk wat camne kebanyakan kitowang tension..hahahah tension laa sgt tp pratus klass kitorang pling tinggi antara klass budak baek yg laen




ahahahaha..sme larh!tpi mungkin klas korang terok agy..hehe

tpi klas akuh pon best gak..klas kitorang tingkat ats skali..tingkat 3..
bilik guru ngan pejabat kat tingkat 2..dkat gak arr..

klas akuh pon ade spy..tdi dh kena ngan cekgu BI..
cekgu tny sape yg spy tuh..kitorang diam jerk..heh..

budak2 laki kitorang mmg terok giler arhh..
ade ker papan diorang wat ppn luncur..
meluncur kart tangga lak tuh.. agagagaga

stiap kali perhimpunan jer mesti kelas kitorang kena tegor..
dh jdi mcm perkara wajib...hehe
bkn stakat tegor dh..ugut skali..[pergh!!gile!]
mmg x mkn saman kitowang nieyh..

klas akuh pon klas A..

cume ade larh skali tuh..kitowang jdi baek..
sebab guru klas kitorang nanges..huhuhu..
sampai nanges2 cekgu..naseb x guling2..
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
You must be logged in to post.