First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply If you could be any fruits what would it be??
Posted 7/15/08

vampire166 wrote:


Zolo4213 wrote:

I guess I'd like to be a lime. I like sorta sour things. Plus you can make lemonade XD


u cant make lemonade with a lime u know


Oh well, they're still sour. We'll call it lime-ade
Member
1779 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / In the stars and...
Offline
Posted 7/15/08

Zolo4213 wrote:


vampire166 wrote:


Zolo4213 wrote:

I guess I'd like to be a lime. I like sorta sour things. Plus you can make lemonade XD


u cant make lemonade with a lime u know


Oh well, they're still sour. We'll call it lime-ade




maybe but we have to try it first ok and i mean by u
Posted 7/15/08

vampire166 wrote:


Zolo4213 wrote:


vampire166 wrote:


Zolo4213 wrote:

I guess I'd like to be a lime. I like sorta sour things. Plus you can make lemonade XD


u cant make lemonade with a lime u know


Oh well, they're still sour. We'll call it lime-ade




maybe but we have to try it first ok and i mean by u


I make lemonade/lime-ade with limes. Tastes just like lemons with sugar water
Member
1779 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / In the stars and...
Offline
Posted 7/15/08

Zolo4213 wrote:


vampire166 wrote:


Zolo4213 wrote:


vampire166 wrote:


Zolo4213 wrote:

I guess I'd like to be a lime. I like sorta sour things. Plus you can make lemonade XD


u cant make lemonade with a lime u know


Oh well, they're still sour. We'll call it lime-ade




maybe but we have to try it first ok and i mean by u


I make lemonade/lime-ade with limes. Tastes just like lemons with sugar water


yeah right u try that
Posted 7/15/08

vampire166 wrote:


Zolo4213 wrote:


vampire166 wrote:


Zolo4213 wrote:


vampire166 wrote:


Zolo4213 wrote:

I guess I'd like to be a lime. I like sorta sour things. Plus you can make lemonade XD


u cant make lemonade with a lime u know


Oh well, they're still sour. We'll call it lime-ade




maybe but we have to try it first ok and i mean by u


I make lemonade/lime-ade with limes. Tastes just like lemons with sugar water


yeah right u try that


I did. Tastes gooooood
Member
1779 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / In the stars and...
Offline
Posted 7/15/08

Zolo4213 wrote:


vampire166 wrote:


Zolo4213 wrote:


vampire166 wrote:


Zolo4213 wrote:


vampire166 wrote:


Zolo4213 wrote:

I guess I'd like to be a lime. I like sorta sour things. Plus you can make lemonade XD


u cant make lemonade with a lime u know


Oh well, they're still sour. We'll call it lime-ade




maybe but we have to try it first ok and i mean by u


I make lemonade/lime-ade with limes. Tastes just like lemons with sugar water


yeah right u try that


I did. Tastes gooooood


whatever u say master lol

11091 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / .I.don.t.exist.
Offline
Posted 7/15/08
big red juicy watermelon!!!!
Member
5758 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Alaska
Offline
Posted 7/17/08

vampire166 wrote:


Zolo4213 wrote:


vampire166 wrote:


Zolo4213 wrote:


vampire166 wrote:


Zolo4213 wrote:


vampire166 wrote:


Zolo4213 wrote:

I guess I'd like to be a lime. I like sorta sour things. Plus you can make lemonade XD


u cant make lemonade with a lime u know


Oh well, they're still sour. We'll call it lime-ade




maybe but we have to try it first ok and i mean by u


I make lemonade/lime-ade with limes. Tastes just like lemons with sugar water


yeah right u try that


I did. Tastes gooooood


whatever u say master lol



Omg Lime-ade It tastes sooooo Gooood ;O
Member
5758 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Alaska
Offline
Posted 7/18/08
Grape-ade Ftw!
Member
19031 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F / Philippines
Offline
Posted 7/25/08
i want to be a strawberry!!!
285 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24
Offline
Posted 8/13/08
What fruit would I want to be? Hahaha. None. The would mean on a greater percenage than not, that I would be eaten! Ow....
Then I guess, I prefer to be a bruised peach in several different places. Hah! Take that Evil (to me anyways) Fruit Picker!
929 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 9/1/08
i have no idea
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.