kato Shigeaki happy birthday!
8949 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / sweden
Offline
Posted 7/11/08
today is katos birthday! yah fans, lets all congratulate our little cutieeeeeeee! :DD

18180 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 7/11/08
omg........ i'm sooo in love with him.. >__<
well.. Happy B-day Shige!!!!!!!!!!!
18180 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 7/11/08

tatsuyalove wrote:

today is katos birthday! yah fans, lets all congratulate our little cutieeeeeeee! :DD



and btw... this pic of him is soooooooooooooooo HOT!!!
12882 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Asia
Offline
Posted 7/11/08
Happy Birthday
2889 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Where My Destiny...
Offline
Posted 7/11/08
YA~Y ..
Tanjoubi Omidetou Shige ~

Have a sweet 21 ..
OMG .. you're getting old :w00t:

Keep being the most "Kakoiiiii ~"

Happy Birthda~y
1265 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / outer space...yeah
Offline
Posted 7/11/08
HAPPY BIRTHDAY!!!
1302 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Canada
Offline
Posted 7/16/08
Happy B-day Shige!!!
3249 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 7/16/08
whoops XD happy belated burfday !!~
2996 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Somewhere
Offline
Posted 7/18/08
shame on me...i forgot about his birthday!
2072 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / FLORIDA
Offline
Posted 7/19/08
i celebrated with a cupcake
Posted 7/29/09
Outdated thread

~locked
You must be logged in to post.