First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
Are You Cool and Spicy like Amu Hinamori(Shugo Chara)
1602 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / In the skies abov...
Offline
Posted 11/2/08
ack... i got this too :You arent Amu. You are very gentle and never does anything too big. You're just an original girl.
well, original? i guess thats okay..
Posted 11/3/08
i got You are .... Amu
You are very nervous and always blushes up and dont know what to say, you want to be honest to your self and be .. the real you. You are always acting cool and like you dont care in school. Dont listen to what others says. Be your self. You will fall in love with: Thats hard too say, because you like so many types of guys the bad boy/girl,the shy one,the protecting guy/girl .. But i'll promise that some day your dream prince will apear. :3
Member
11356 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Singapore
Offline
Posted 11/4/08
Yes. You are Amu. You're actually really shy in your heart but you is spicy and cool just like her!

Yay? :\
675 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Marlboro, New Jersey
Offline
Posted 11/5/08
im like amu!! yay
Member
547 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Singapore
Offline
Posted 11/5/08
erm.. i am not.. haha
Member
15308 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / USA. nuff said.
Offline
Posted 11/11/08
You arent Amu. You are very gentle and never does anything too big. You're just an original girl.

Too Bad!

Darn ; _ ;
8101 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 11/13/08
You arent Amu. You are very gentle and never does

anything too big. You're just an original girl.

well , I guess it's true .


Member
248 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / New York...at home!
Offline
Posted 11/13/08
Yes. You are Amu. You're actually really shy in your heart but you is spicy and cool just like her!
Errr...Yeah Kinda true. I act like that and I'm shy, wimpy and bubbly on the inside.
Posted 11/13/08
Yes. You are Amu. You're actually really shy in your heart but you is spicy and cool just like her!
ha~!
Member
1009 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / F / Tokyo~haha i wish
Offline
Posted 11/14/08
hmm i want to be guess not ..lol im really soft hearted and likes to be sarcastic sorta girl
...a girl who always thinks alot and always feel guilty very easily is how i would describe myself..even though im older then 12 yrs old i act like a child
Posted 11/25/08
i got amu... i wonder why...
289 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Singapore ;D
Offline
Posted 1/2/09
waaaa!i'm not amu..but i guess i'm fine with it.(:
Member
36779 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / G.U.E.S.S
Offline
Posted 1/2/09
Yes. You are Amu. You're actually really shy in your heart but you is spicy and cool just like her!

Yay!
Member
24468 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 1/2/09
"You arent Amu. You are very gentle and never does anything too big. You're just an original girl.

Too Bad!"

That makes me angry! Horrible quiz anyway, 3 questions isn't enough! *heavy breathing*
1045 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Earth
Offline
Posted 2/24/09
You arent Amu. You are very gentle and never does anything too big. You're just an original girl.

So true...I'm not someone who can be considered "Cool and Spicy" I like to be called Miss Rational.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.