First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
[JDrama] Gokusen 3 Special?
1459 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / East Brunswick, N...
Offline
Posted 7/11/08 , edited 7/11/08
ne mina? just wondering if they do have a special ep. 'coz the last ep is kind of..well (i really don't know how to say this, i dont wanna ruin and spoil the drama) so just pls add a comment if someone knows if they have one..

arigatou^^
593 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / At your house!
Offline
Posted 7/11/08
Theres still more episodes coming!
check on mysoju.com
=D
3264 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Los Angeles
Offline
Posted 7/11/08
Still unconfirmed from official sources, but Nikkan Gendai (newspaper) wrote about a possible movie
591 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / at my own zoo cage!
Offline
Posted 7/11/08
not for now, maybe they'll tell it after some months like the others. i actually wanted to have another season, but i think they would just be sticking as 3 as the last one. if there will be any SP, hope it is a total reunion. i also think that this should be a movie, the reunion SP, i mean.
591 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / at my own zoo cage!
Offline
Posted 7/11/08

_Zayra_ wrote:

Theres still more episodes coming!
check on mysoju.com
=D


more episodes coming? it had ended some saturdays ago. i actually downloaded it using torrent from SARS and the last epi is really touchy since you can really see how they guys were concerned about kazama ren. anyhow, it is not like as other ending which yankumi really have to fight hard for her students to graduate. it was a smooth sailing for them though. we'll gonna miss them!
1534 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F
Offline
Posted 7/11/08
hope they really make a reunion movie, whit sawada shin in it!>.<
3036 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Yemen ^^v
Offline
Posted 7/11/08
i think there is no!
cuz really if there is......my sis would have knew that the moment it came out!
they come right to me the moment they come out!
thats why i like the j-dramas!!
17397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Im Lost
Offline
Posted 7/11/08
seems like Ep11 is more than the usual 45 mins
1452 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Somewhere over th...
Offline
Posted 7/11/08

chibiladychoi wrote:

seems like Ep11 is more than the usual 45 mins


yeah..i think the last episode lasted for about 90 mins..
17397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Im Lost
Offline
Posted 7/11/08

hsaiansophomore wrote:


chibiladychoi wrote:

seems like Ep11 is more than the usual 45 mins


yeah..i think the last episode lasted for about 90 mins..


i wonder that was that episode all about
1406 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / San Diego
Offline
Posted 7/11/08
I hope that there's going to be a special. I agree that ending wasn't really good at all. It kinda left me hanging. It would be nice if there's a special to end the series all in all and have all the previous guys in it too especially Matsujun, Jin and Kame.
7398 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / California, USA
Offline
Posted 7/12/08 , edited 7/12/08
episode 11 is the last episode.. and thats the special .. and i heard there's gonna be a movie.. to end it all..
Posted 7/12/08
movie // special i dont really care but i just wanna see them graduate.
also it'd be cool if some of the old characters from previous seasons showed up too xD just a thought.
1487 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Quezon City, Phil...
Offline
Posted 7/12/08
what i know is that they will have a movie next year... and some of yankumi's past students like oguri shun, koike teppei, etc., will also be participating in it.. i wish matsujun will also participate in it and relive the yankumi-shin love team
1848 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / somewhere in YAMA...
Offline
Posted 7/12/08
is their a SP?
because they haven't graduate yet..
i hope there is SP..
because it's like were hanging..
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.