First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Membership Card Design Contest~!
Posted 8/15/08

filo-riice wrote:


mysticdreamer99 wrote:


xiaobear wrote:


mysticdreamer99 wrote:

omg i luv these!


ehh...arigato mehh ^^...still i tink riice's is beta =S...


i like both of riice's and urs!! the only thing i have with rice's is wut if there is not enough room for the username? cuz some people have really long usernames...


um i can still edit it if ya want. =_=
dunnoooo, sorry. haha im soo stupid ><


no no its not a big deal!!! i still luv the card!!!!! its gonna be hard choosing the winner.the way i see it for the mods.
Posted 8/15/08

mysticdreamer99 wrote:

i luv ur card!!! so kawaii and colorful =D my designs?? where did u see my designs?


hmms...ur profile?? hehe...can recognise is urs...coz is about the same
Member
1154 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Malaysia
Offline
Posted 8/15/08 , edited 8/15/08


quite simple huh?p/s:i can make the words bigger....
Member
1024 cr points
Send Message: Send PM GB Post
I live in the ski...
Offline
Posted 8/17/08

sakura94 wrote:


filo-riice wrote:

well, mine's not the best, but oh well it was fun.
ahhh hardocre crunchyroll people.. look at their points, and look at mine.
ohhh i have heaps of friends on crunchyroll *note the sarcasm.
i don't go crunchyroll often so yea. there i go again, ranting about stuff that waste other people's time.
sorry for the randomness! anyways here's my card thingy




duno y but i like urs a lott


Mee too It's really good!

Posted 8/18/08

xiaobear wrote:


mysticdreamer99 wrote:

i luv ur card!!! so kawaii and colorful =D my designs?? where did u see my designs?


hmms...ur profile?? hehe...can recognise is urs...coz is about the same


heh thx! i tryed changeing them at the group "the witch school" u can check it out, see if its any better
Posted 8/18/08

mysticdreamer99 wrote:

heh thx! i tryed changeing them at the group "the witch school" u can check it out, see if its any better


can gimme link?? cant find the group...
Member
1519 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 8/19/08

filo-riice wrote:

well, mine's not the best, but oh well it was fun.
ahhh hardcore crunchyroll people.. look at their points, and look at mine.
ohhh i have heaps of friends on crunchyroll *note the sarcasm.
i don't go crunchyroll often so yea. there i go again, ranting about stuff that waste other people's time.
sorry for the randomness! anyways here's my card thingy

i try to make unisex ones so boys and girls can use kk ^^

1st design


Here's with the added info.


2nd Design
i know this is late, sorry. i can change the color, like it doesn't have to be blue, it can be green or something, but blue can be for both boys and girls that's why. tell me if you want another color. somehow check the box next to your gender. color it in or put something that indicates that it's your gender. gets? sorry i'm bad as at explaining



Here's with the added info.



waahh..i like yours!! very CUTE!! (>.<)~♥

Member
1519 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 8/19/08

xiaobear wrote:

2nd Design

Type H :

Type S :

Type C :

Type D :

(the name/nick will b plc at the top of the card [the empty space])

3rd Design


(Gender symbol will b plc at the end of the name/nick~)


yours is also pretty cute!! (^.^)
Posted 8/19/08

animusic08 wrote:

yours is also pretty cute!! (^.^)


kekes...thx...OMG!! RIICE'S SOOOO NICEEE!! oops...sry for ''spamming'' here =p...
Posted 8/19/08

filo-riice wrote:

well, mine's not the best, but oh well it was fun.
ahhh hardcore crunchyroll people.. look at their points, and look at mine.
ohhh i have heaps of friends on crunchyroll *note the sarcasm.
i don't go crunchyroll often so yea. there i go again, ranting about stuff that waste other people's time.
sorry for the randomness! anyways here's my card thingy

i try to make unisex ones so boys and girls can use kk ^^

1st design


Here's with the added info.


2nd Design
i know this is late, sorry. i can change the color, like it doesn't have to be blue, it can be green or something, but blue can be for both boys and girls that's why. tell me if you want another color. somehow check the box next to your gender. color it in or put something that indicates that it's your gender. gets? sorry i'm bad as at explaining



Here's with the added info.



omg...u r so pro...love ur designs!! =D...
3479 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/19/08
pic 1


pic 2


Posted 8/19/08

xiaobear wrote:


mysticdreamer99 wrote:

heh thx! i tryed changeing them at the group "the witch school" u can check it out, see if its any better


can gimme link?? cant find the group...


shure!

The Witch School

sorry for troubleing u!
Posted 8/19/08 , edited 8/19/08

mysticdreamer99 wrote:

shure!

The Witch School

sorry for troubleing u!


hehes...thx...i saw it...it great! juz tt the space for the pic is a lil squeezy...
Posted 8/20/08

xiaobear wrote:


mysticdreamer99 wrote:

shure!

The Witch School

sorry for troubleing u!


hehes...thx...i saw it...it great! juz tt the space for the pic is a lil squeezy...


yay and thx for the advice! i just didnt want the card to be too big or too small! ur cards are perfect
Posted 8/20/08 , edited 8/21/08

mysticdreamer99 wrote:

yay and thx for the advice! i just didnt want the card to be too big or too small! ur cards are perfect


hahas...thx...but im not gd at editing stuffs...juz normal type im fine with it. =D

Edit : i chged the 1st design...withdrawing it out of the contest...and replaced it with a totally original [except for the brushes r not mine] design =D...
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.