First  Prev  1  2  Next  Last
what is ur fav anime/manga
1120 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Unknown
Offline
Posted 7/14/08 , edited 7/14/08
my fav are.

Anime.

kirarin revolution
naruto
blood+
vampire knight
black blood brothers
black cat
vampire princess miyu
vampire+rosario
kamichama karin
shounen omyouji
tactics
tsubasa cronicles
zombie loan.

whoa...by the looks of it most of them are supernatural animes o.o omg...lmao

Manga.

love monster
vampire knight (manga)
naruto (manga)

ah. so little mangas i like yet so many animes i like... ..
since i told mine tell me yours! remember to tell if it's manga or anime if not peopl will get confuse <.< at lease show 3 fav manga/anime
Posted 7/14/08
oh my gawd

-reported
1120 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Unknown
Offline
Posted 7/14/08
uwaa... i jus made it!!! T_T
1120 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Unknown
Offline
Posted 7/14/08

centzryo wrote:

oh my gawd

-reported


uwa!!! yet i just made it!!!!!
Posted 7/14/08

kimittza wrote:


centzryo wrote:

oh my gawd

-reported


uwa!!! yet i just made it!!!!!


whatever

btw make sure you read the rules next time
598 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / amsterdam
Offline
Posted 7/14/08
favo anime-DBZ
favo manga-sensual phrase
598 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / amsterdam
Offline
Posted 7/14/08
favo anime-DBZ
favo manga-sensual phrase
1120 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Unknown
Offline
Posted 7/14/08

centzryo wrote:


kimittza wrote:


centzryo wrote:

oh my gawd

-reported


uwa!!! yet i just made it!!!!!


whatever

btw make sure you read the rules next time


..... Hmph! i hate you!!
Posted 7/14/08

kimittza wrote:


centzryo wrote:


kimittza wrote:


centzryo wrote:

oh my gawd

-reported


uwa!!! yet i just made it!!!!!


whatever

btw make sure you read the rules next time


..... Hmph! i hate you!!


dun worry. i dun mind being hated by a kid.
1769 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Philippines
Offline
Posted 7/14/08
MOE KARE
1120 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Unknown
Offline
Posted 7/14/08

centzryo wrote:


kimittza wrote:


centzryo wrote:


kimittza wrote:


centzryo wrote:

oh my gawd

-reported


uwa!!! yet i just made it!!!!!


whatever

btw make sure you read the rules next time


..... Hmph! i hate you!!


dun worry. i dun mind being hated by a kid.


so what? old grandpa!
Posted 7/14/08

kimittza wrote:


centzryo wrote:


kimittza wrote:


centzryo wrote:


kimittza wrote:


centzryo wrote:

oh my gawd

-reported


uwa!!! yet i just made it!!!!!


whatever

btw make sure you read the rules next time


..... Hmph! i hate you!!


dun worry. i dun mind being hated by a kid.


so what? old grandpa!


yeah yeah whatever
Posted 7/14/08

kimittza wrote:

my fav are.

Anime.

kirarin revolution
naruto
blood+
vampire knight
black blood brothers
black cat
vampire princess miyu
vampire+rosario
kamichama karin
shounen omyouji
tactics
tsubasa cronicles
zombie loan.

whoa...by the looks of it most of them are supernatural animes o.o omg...lmao

Manga.

love monster
vampire knight (manga)
naruto (manga)

ah. so little mangas i like yet so many animes i like... ..
since i told mine tell me yours! remember to tell if it's manga or anime if not peopl will get confuse <.< at lease show 3 fav manga/anime


heh, the 1st time i see u making thread lol
2287 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / At you're house r...
Offline
Posted 7/14/08
anime: Higurashi no naku koro ni, ouran high school host club, vampire knight, kyouran kazku nikki, the melancholy of haruhi suzumiya, naruto, kamichama karin, blood +, Karin, azumanga daioh, rozen maiden, love hina (these arent all the animes that i love just choosing some) manga: chibi vampire (Karin manga), Angel Diaries, GinTama, Aria, naruto manga, kamichama karin manga.
Posted 7/14/08

centzryo wrote:


kimittza wrote:


centzryo wrote:


kimittza wrote:


centzryo wrote:


kimittza wrote:


centzryo wrote:

oh my gawd

-reported


uwa!!! yet i just made it!!!!!


whatever

btw make sure you read the rules next time


..... Hmph! i hate you!!


dun worry. i dun mind being hated by a kid.


so what? old grandpa!


yeah yeah whatever


psst, dude don't tease her, she'll kill u like she did to me, becareful yo!
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.