First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply Spoiler
860 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In My Skin, New...
Offline
Posted 7/14/08
Tohru and Kyo get married, the curse is broken, everyone live happily ever after, and Akito is a girl not a boy...
103 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 7/16/08
How could you know that Tohru and Kyo get married? As far as I know #20 in the manga was just released and they weren't married in that. And it will be a few more months until #21 is released. So, where did you get this info from?
210 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 7/18/08 , edited 7/18/08

lizzy4supper wrote:

How could you know that Tohru and Kyo get married? As far as I know #20 in the manga was just released and they weren't married in that. And it will be a few more months until #21 is released. So, where did you get this info from?


What TLady666 said is true. Tohru and Kyo do get married and it's toward the very end of the series. I've read the entire series. If u want to read the whole series got to www.mangafox.com ,they have a lot of mangas there including Fruits Basket, and all the chapters are there, I know because I read it uptil the end on that website.You can also find information on Fruits Basket in Wikipedia.
Member
26858 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/19/08
yes that information is real i have read the manga omgg i love when kyou kiss tohru and then when he kiss her for second time and said: i have to said this is not the first time LOL its freaking cute¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Member
3905 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Hell
Offline
Posted 7/27/08
hmmm...i was hopin she would end up with yuuki
Member
2241 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / I live in space....
Offline
Posted 7/29/08
EEKKKKKK *fangurl scream* I LUV KYO AND TOHRU TOGETHER YAY YAY
2416 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / in Vampire Knight's
Offline
Posted 7/30/08
Woah...Akito is a grl..n they get married?!?!?! o0o0o0o0o
3663 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Its None of ur Bu...
Offline
Posted 7/31/08

TLady666 wrote:

Tohru and Kyo get married, the curse is broken, everyone live happily ever after, and Akito is a girl not a boy...


wait they get married?! Tohru and Kyo?! how do u knoe dis stuff??
is it in da manga?!
860 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In My Skin, New...
Offline
Posted 7/31/08
yes it is in the manga, and like Natalie18794 said you can read it at www.mangafox.com, they have so many cool mangas!!!
155 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / USA
Offline
Posted 7/31/08
Yaya i read it there and it is an awsome manga!!! i loved it!
Kyo and touru were meant to be together from the beginning! I could feel it
Member
570 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 8/2/08
Yep! Toru and Kyo get married and live happily. The curse is broken. And... Shigure and Akito are together. Supposedly going to get "married". Akito is a girl. And... pretty much it. Nothing else to be said... except for... you gotta read the manga. It's so fantastic!! XD I LOVE KYO & TORU!
Member
669 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 8/3/08
old info
Member
3053 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Pluto
Offline
Posted 8/4/08
o.O....waddya mean #20 was just released??....wasnt this manga finished ......a while ago?
Posted 8/5/08
awwh it was so sad tho
i didnt wnt tohro nn kyo to end up together
i wanted tohro nn yuki
ooh wells!!~
lol!~
Member
15530 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / In earth's inner...
Offline
Posted 8/17/08
tohru and kyo are a gud couple....... kawaii.........and read the manga in http://www.mangafox.com/.......
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.