First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Post Reply Alliances
Member
73211 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / in the land of tw...
Offline
Posted 7/23/08

wrath89 wrote:


yaidoll wrote:


wrath89 wrote:

hmmm i declare that the kings killer is my lord and master and i shall defeat all whom challenge him/her/it/martian/bacteria/w/e!!! bwahahahahaha!!!


hmm, that is a clever acusation! u acuse your lord and then swear to protect him against anything!
Well just to let u know, we aren't defeated that easy.


Wrath~ heh and who the hell are you? you trying to pick a fight eh?

Chaos~ *pops wrath upside the head* chill out man she didnt say she wanted to fight. so what is the purpose for quoting us miss?

Wrath~ tch... she was probably just bored and decided to quote us for laughs or somethiing since pryan got offline.

Chaos~ *pops wrath upside the head again* i asked the lady not you shithead.


Hahaha! u guys r funny! first of all, what makes u think I wanna pick a fight with u? I just want to know what drove u to say that ur the killer and second of all, nope I'm not bored because Pryan got off. lol What makes u think that?
Posted 7/23/08

yaidoll wrote:


wrath89 wrote:


yaidoll wrote:


wrath89 wrote:

hmmm i declare that the kings killer is my lord and master and i shall defeat all whom challenge him/her/it/martian/bacteria/w/e!!! bwahahahahaha!!!


hmm, that is a clever acusation! u acuse your lord and then swear to protect him against anything!
Well just to let u know, we aren't defeated that easy.


Wrath~ heh and who the hell are you? you trying to pick a fight eh?

Chaos~ *pops wrath upside the head* chill out man she didnt say she wanted to fight. so what is the purpose for quoting us miss?

Wrath~ tch... she was probably just bored and decided to quote us for laughs or somethiing since pryan got offline.

Chaos~ *pops wrath upside the head again* i asked the lady not you shithead.


Hahaha! u guys r funny! first of all, what makes u think I wanna pick a fight with u? I just want to know what drove u to say that ur the killer and second of all, nope I'm not bored because Pryan got off. lol What makes u think that?


Wrath~ ?_? what is this an interigation? ! wtf???[/red

Chaos~ well you appear and make it clear that your part of a group that opposes us by saying we arent defeated so easily.

Wrath~ your hanging around this dead ass group so you MUST be bored or something!! bwahahahaha

Chaos~ *pops wrath upside the head* chill out wrath we dont want to scare away the only person whos got the guts to talk to us right now.

Wrath~ bwahahaha true true^^ but im ready to kill something... what kinda war is this anyhow? did they all kill themselves off already or something?
Member
73211 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / in the land of tw...
Offline
Posted 7/23/08

wrath89 wrote:


yaidoll wrote:


wrath89 wrote:


yaidoll wrote:


wrath89 wrote:

hmmm i declare that the kings killer is my lord and master and i shall defeat all whom challenge him/her/it/martian/bacteria/w/e!!! bwahahahahaha!!!


hmm, that is a clever acusation! u acuse your lord and then swear to protect him against anything!
Well just to let u know, we aren't defeated that easy.


Wrath~ heh and who the hell are you? you trying to pick a fight eh?

Chaos~ *pops wrath upside the head* chill out man she didnt say she wanted to fight. so what is the purpose for quoting us miss?

Wrath~ tch... she was probably just bored and decided to quote us for laughs or somethiing since pryan got offline.

Chaos~ *pops wrath upside the head again* i asked the lady not you shithead.


Hahaha! u guys r funny! first of all, what makes u think I wanna pick a fight with u? I just want to know what drove u to say that ur the killer and second of all, nope I'm not bored because Pryan got off. lol What makes u think that?


Wrath~ ?_? what is this an interigation? ! wtf???[/red

Chaos~ well you appear and make it clear that your part of a group that opposes us by saying we arent defeated so easily.

Wrath~ your hanging around this dead ass group so you MUST be bored or something!! bwahahahaha

Chaos~ *pops wrath upside the head* chill out wrath we dont want to scare away the only person whos got the guts to talk to us right now.

Wrath~ bwahahaha true true^^ but im ready to kill something... what kinda war is this anyhow? did they all kill themselves off already or something?


Well I have to agree with Chaos, u need to take it easy!
nope this is no interrogation and yes perhaps my ppl r agains yours. Besides u can't fight a war and plan to win it with out strategies, otherwise it will turn in to a gorilla war. Those don't end up well!
btw, I happen to come here often because I like it! lols.
Posted 7/23/08 , edited 7/23/08

yaidoll wrote:

Well I have to agree with Chaos, u need to take it easy!
nope this is no interrogation and yes perhaps my ppl r agains yours. Besides u can't fight a war and plan to win it with out strategies, otherwise it will turn in to a gorilla war. Those don't end up well!
btw, I happen to come here often because I like it! lols.


Wrath~ *evil smile* thats no fun... i want a massive war with thousands no billions of casualties on both sides within minutes after the two armies collide!! hehe a war should be like a firework display... it doesnt last long but the beauty of it is undeniable!! strategies and shit just take away from its beauty.

Chaos~ oh boy... wrath your an idiot. for starters if billions of people suddenly died within minutes then who the hell would fight the next war eh? lives are NOT like fireworks!! you cant make them in a day!! and another thing... *whacks wrath a thousand times*

Wrath~ grrrrr you looking for a fight Chaos??? ill bury you you little punk!!!

Chaos~ tch... save the shit talk for when youve beaten me... if you can that is. heh... (talk about da ja vou...)
Member
73211 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / in the land of tw...
Offline
Posted 7/23/08

wrath89 wrote:


yaidoll wrote:

Well I have to agree with Chaos, u need to take it easy!
nope this is no interrogation and yes perhaps my ppl r agains yours. Besides u can't fight a war and plan to win it with out strategies, otherwise it will turn in to a gorilla war. Those don't end up well!
btw, I happen to come here often because I like it! lols.


Wrath~ *evil smile* thats no fun... i want a massive war with thousands no billions of casualties on both sides within minutes after the two armies collide!! hehe a war should be like a firework display... it doesnt last long but the beauty of it is undeniable!! strategies and shit just take away from its beauty.

Chaos~ oh boy... wrath your an idiot. for starters if billions of people suddenly died within minutes then who the hell would fight the next war eh? lives are NOT like fireworks!! you cant make them in a day!! and another thing... *whacks wrath a thousand times*

Wrath~ grrrrr you looking for a fight Chaos??? ill bury you you little punk!!!

Chaos~ tch... save the shit talk for when youve beaten me... if you can that is. heh... (talk about da ja vou...)


*laughs at your argument with Chaos*
Hahaha! Chaos is right, if everyone is dead after one single encounter, who will fight the rest of the war? Lives r pretious and no one wants to put their bestest troups out there for one single fight and then end up with nothing but the stupid recruts who just started to fight the rest of it. That will b foolish!
Posted 7/23/08

yaidoll wrote:


wrath89 wrote:


yaidoll wrote:

Well I have to agree with Chaos, u need to take it easy!
nope this is no interrogation and yes perhaps my ppl r agains yours. Besides u can't fight a war and plan to win it with out strategies, otherwise it will turn in to a gorilla war. Those don't end up well!
btw, I happen to come here often because I like it! lols.


Wrath~ *evil smile* thats no fun... i want a massive war with thousands no billions of casualties on both sides within minutes after the two armies collide!! hehe a war should be like a firework display... it doesnt last long but the beauty of it is undeniable!! strategies and shit just take away from its beauty.

Chaos~ oh boy... wrath your an idiot. for starters if billions of people suddenly died within minutes then who the hell would fight the next war eh? lives are NOT like fireworks!! you cant make them in a day!! and another thing... *whacks wrath a thousand times*

Wrath~ grrrrr you looking for a fight Chaos??? ill bury you you little punk!!!

Chaos~ tch... save the shit talk for when youve beaten me... if you can that is. heh... (talk about da ja vou...)


*laughs at your argument with Chaos*
Hahaha! Chaos is right, if everyone is dead after one single encounter, who will fight the rest of the war? Lives r pretious and no one wants to put their bestest troups out there for one single fight and then end up with nothing but the stupid recruts who just started to fight the rest of it. That will b foolish!


Chaos~ yes casualties need to be minimized i agree with that completely but that does not mean i am on your side though. what we wish for is to place a ruler on the throne who understands the need for constant war for those whos blood boils for battle. this land of peace and harmony that used to exist... we have no place in such a world truthfully so we will continue to fight and drag out this war as long as possible.

Wrath~ Bwahahaha Yessssssss!!! i shall die with a sword in my hand on the battlefield and NOT on some heavenly paradise in a sick bed!!! let death rule the skies and chaos rule the land!!!!!

Chaos~ *gives wrath a look* i aint on your side either you insane war mongerer. if we left everything in your hands then youd probably nuke the whole god damn world just for the sake of your "firework show"
Member
73211 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / in the land of tw...
Offline
Posted 7/23/08

wrath89 wrote:


yaidoll wrote:


wrath89 wrote:


yaidoll wrote:

Well I have to agree with Chaos, u need to take it easy!
nope this is no interrogation and yes perhaps my ppl r agains yours. Besides u can't fight a war and plan to win it with out strategies, otherwise it will turn in to a gorilla war. Those don't end up well!
btw, I happen to come here often because I like it! lols.


Wrath~ *evil smile* thats no fun... i want a massive war with thousands no billions of casualties on both sides within minutes after the two armies collide!! hehe a war should be like a firework display... it doesnt last long but the beauty of it is undeniable!! strategies and shit just take away from its beauty.

Chaos~ oh boy... wrath your an idiot. for starters if billions of people suddenly died within minutes then who the hell would fight the next war eh? lives are NOT like fireworks!! you cant make them in a day!! and another thing... *whacks wrath a thousand times*

Wrath~ grrrrr you looking for a fight Chaos??? ill bury you you little punk!!!

Chaos~ tch... save the shit talk for when youve beaten me... if you can that is. heh... (talk about da ja vou...)


*laughs at your argument with Chaos*
Hahaha! Chaos is right, if everyone is dead after one single encounter, who will fight the rest of the war? Lives r pretious and no one wants to put their bestest troups out there for one single fight and then end up with nothing but the stupid recruts who just started to fight the rest of it. That will b foolish!


Chaos~ yes casualties need to be minimized i agree with that completely but that does not mean i am on your side though. what we wish for is to place a ruler on the throne who understands the need for constant war for those whos blood boils for battle. this land of peace and harmony that used to exist... we have no place in such a world truthfully so we will continue to fight and drag out this war as long as possible.

Wrath~ Bwahahaha Yessssssss!!! i shall die with a sword in my hand on the battlefield and NOT on some heavenly paradise in a sick bed!!! let death rule the skies and chaos rule the land!!!!!

Chaos~ *gives wrath a look* i aint on your side either you insane war mongerer. if we left everything in your hands then youd probably nuke the whole god damn world just for the sake of your "firework show"


Well, I desagree with that!
The only reason we are fighting this war is because someone killed the king
*looks at u*
and ppl started blaming each other We r no fools and r not going to let others blame us and our ppl for something we had nothing to do with! The only thing war bring with it is tragedy, pain, sorow and total distruction!
the only thing itt is good for is for balancing the human race, which is out of control!
Posted 7/23/08

yaidoll wrote:


wrath89 wrote:


yaidoll wrote:


wrath89 wrote:


yaidoll wrote:

Well I have to agree with Chaos, u need to take it easy!
nope this is no interrogation and yes perhaps my ppl r agains yours. Besides u can't fight a war and plan to win it with out strategies, otherwise it will turn in to a gorilla war. Those don't end up well!
btw, I happen to come here often because I like it! lols.


Wrath~ *evil smile* thats no fun... i want a massive war with thousands no billions of casualties on both sides within minutes after the two armies collide!! hehe a war should be like a firework display... it doesnt last long but the beauty of it is undeniable!! strategies and shit just take away from its beauty.

Chaos~ oh boy... wrath your an idiot. for starters if billions of people suddenly died within minutes then who the hell would fight the next war eh? lives are NOT like fireworks!! you cant make them in a day!! and another thing... *whacks wrath a thousand times*

Wrath~ grrrrr you looking for a fight Chaos??? ill bury you you little punk!!!

Chaos~ tch... save the shit talk for when youve beaten me... if you can that is. heh... (talk about da ja vou...)


*laughs at your argument with Chaos*
Hahaha! Chaos is right, if everyone is dead after one single encounter, who will fight the rest of the war? Lives r pretious and no one wants to put their bestest troups out there for one single fight and then end up with nothing but the stupid recruts who just started to fight the rest of it. That will b foolish!


Chaos~ yes casualties need to be minimized i agree with that completely but that does not mean i am on your side though. what we wish for is to place a ruler on the throne who understands the need for constant war for those whos blood boils for battle. this land of peace and harmony that used to exist... we have no place in such a world truthfully so we will continue to fight and drag out this war as long as possible.

Wrath~ Bwahahaha Yessssssss!!! i shall die with a sword in my hand on the battlefield and NOT on some heavenly paradise in a sick bed!!! let death rule the skies and chaos rule the land!!!!!

Chaos~ *gives wrath a look* i aint on your side either you insane war mongerer. if we left everything in your hands then youd probably nuke the whole god damn world just for the sake of your "firework show"


Well, I desagree with that!
The only reason we are fighting this war is because someone killed the king
*looks at u*
and ppl started blaming each other We r no fools and r not going to let others blame us and our ppl for something we had nothing to do with! The only thing war bring with it is tragedy, pain, sorow and total distruction!
the only thing itt is good for is for balancing the human race, which is out of control!


Chaos~ balance? such a cruel word. war is used to shorten the ever growing population as the idea of choosing who should live and who should die is deemed inhuman. in a way its like running from the absolute truth that we MUST destroy ourselves in order to survive on this planet.

Wrath~ bah your talking too much Chaos. what use or good will you get out of explaining how you think? it wont make any difference and your both obviously set on your opinons. in the end only our fists can decide what will be!!! bwahahaha!!!
Member
73211 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / in the land of tw...
Offline
Posted 7/23/08

wrath89 wrote:


yaidoll wrote:


wrath89 wrote:


yaidoll wrote:


wrath89 wrote:


yaidoll wrote:

Well I have to agree with Chaos, u need to take it easy!
nope this is no interrogation and yes perhaps my ppl r agains yours. Besides u can't fight a war and plan to win it with out strategies, otherwise it will turn in to a gorilla war. Those don't end up well!
btw, I happen to come here often because I like it! lols.


Wrath~ *evil smile* thats no fun... i want a massive war with thousands no billions of casualties on both sides within minutes after the two armies collide!! hehe a war should be like a firework display... it doesnt last long but the beauty of it is undeniable!! strategies and shit just take away from its beauty.

Chaos~ oh boy... wrath your an idiot. for starters if billions of people suddenly died within minutes then who the hell would fight the next war eh? lives are NOT like fireworks!! you cant make them in a day!! and another thing... *whacks wrath a thousand times*

Wrath~ grrrrr you looking for a fight Chaos??? ill bury you you little punk!!!

Chaos~ tch... save the shit talk for when youve beaten me... if you can that is. heh... (talk about da ja vou...)


*laughs at your argument with Chaos*
Hahaha! Chaos is right, if everyone is dead after one single encounter, who will fight the rest of the war? Lives r pretious and no one wants to put their bestest troups out there for one single fight and then end up with nothing but the stupid recruts who just started to fight the rest of it. That will b foolish!


Chaos~ yes casualties need to be minimized i agree with that completely but that does not mean i am on your side though. what we wish for is to place a ruler on the throne who understands the need for constant war for those whos blood boils for battle. this land of peace and harmony that used to exist... we have no place in such a world truthfully so we will continue to fight and drag out this war as long as possible.

Wrath~ Bwahahaha Yessssssss!!! i shall die with a sword in my hand on the battlefield and NOT on some heavenly paradise in a sick bed!!! let death rule the skies and chaos rule the land!!!!!

Chaos~ *gives wrath a look* i aint on your side either you insane war mongerer. if we left everything in your hands then youd probably nuke the whole god damn world just for the sake of your "firework show"


Well, I desagree with that!
The only reason we are fighting this war is because someone killed the king
*looks at u*
and ppl started blaming each other We r no fools and r not going to let others blame us and our ppl for something we had nothing to do with! The only thing war bring with it is tragedy, pain, sorow and total distruction!
the only thing itt is good for is for balancing the human race, which is out of control!


Chaos~ balance? such a cruel word. war is used to shorten the ever growing population as the idea of choosing who should live and who should die is deemed inhuman. in a way its like running from the absolute truth that we MUST destroy ourselves in order to survive on this planet.

Wrath~ bah your talking too much Chaos. what use or good will you get out of explaining how you think? it wont make any difference and your both obviously set on your opinons. in the end only our fists can decide what will be!!! bwahahaha!!!


Yeah, it has always been survival of the strongest. That is something we will never b able to change, but we can sure try to make this world a better place!
Member
12869 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Far away from the...
Offline
Posted 7/24/08
lol the angels of light and vampires wow ...
Posted 7/24/08

Sakura-02 wrote:

lol the angels of light and vampires wow ...


why do u hate vampires!
Member
12869 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Far away from the...
Offline
Posted 7/24/08

wonderful_lie wrote:


Sakura-02 wrote:

lol the angels of light and vampires wow ...


why do u hate vampires!


i do not hate vampires ...
Posted 7/24/08

Sakura-02 wrote:


wonderful_lie wrote:


Sakura-02 wrote:

lol the angels of light and vampires wow ...


why do u hate vampires!


i do not hate vampires ...


lier btw i hate them too ^^
Member
12869 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Far away from the...
Offline
Posted 7/24/08

wonderful_lie wrote:


Sakura-02 wrote:


wonderful_lie wrote:


Sakura-02 wrote:

lol the angels of light and vampires wow ...


why do u hate vampires!


i do not hate vampires ...


lier btw i hate them too ^^


i knew it * kicks u *
Posted 7/24/08

Sakura-02 wrote:


wonderful_lie wrote:


Sakura-02 wrote:


wonderful_lie wrote:


Sakura-02 wrote:

lol the angels of light and vampires wow ...


why do u hate vampires!


i do not hate vampires ...


lier btw i hate them too ^^


i knew it * kicks u *


ouch temper much! would u help me?
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.