First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply for the MODS
Creator
14915 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 7/15/08 , edited 8/20/08
this forum is for the mods.. and the creator

here we can discuss ways to improve our group and such~
and i guess we can chat~ ^-^
lets get to know eachother~ so the mods.. and creator dont feel distant
act like were one big family <-- actually thats kinda corny lets just be friends


anyways reminders (aka lets get serious):

-please work on the membership cards minna~!

-avii and banner requests are piling up please help out with them too~

-participate in the games so that other people dont feel shy about participating~

-participate in the contests too~ (yes the mods and the creator can join contests.. if your wondering~)

-check out how the group is doing every now and then so to make sure people arent bieng mean to eachother (thats one of our purposes anyways)

add the banner to your page and invite your buddies~!!

Creator
14915 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 7/15/08
woah i didnt notice i typed so much
Posted 7/15/08
O_o sugoi...

ne~ what programme is porky on? or do yoo have too dowload it >_<
Creator
14915 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 7/15/08
you gotta download~ dafont.com is where i download most of the fonts i use i like it ^-^ (the site)
Posted 7/16/08
Ahh souka souka ... arigatou ^^
Posted 7/18/08
I think we need to invite more people, there's not much requests. i like to do work^.^
Posted 7/19/08
i try to buddy everone i no which is not alot -_-
Creator
14915 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 7/19/08
i invited all my buddies~ maybe we should ask other groups to put our banner on their page and do the same? idk.. tell me what you guys think~
Posted 7/20/08
Sounds like a good idea
we could use some publicity to get things started up
Posted 7/20/08
so where do we start then O.O
Posted 7/20/08
umm... um.. i dont know.. got any connections?
Posted 7/20/08

theshortkid29 wrote:

you gotta download~ dafont.com is where i download most of the fonts i use i like it ^-^ (the site)



oww.... yah!! me 2... i download der...... and why try fonts.com.... well i think it has many fonts.... cuz i only found it just now!! eheheh....
Posted 7/20/08 , edited 7/20/08
oww.... i gotta famous group(not mine) ill tell dem if dey can put us in they're affies!! orr group neighborhood!!... lolxs.......!! its called d esp academy!! lolxs..... ehehehhe....

oww.... and dani-chan can i ask a question!!?! can we make an forum where dey can request music...... once a week we will change d song dey request if someone didnt request ill just request ?!ahahahhaha...... lolxs
Posted 7/21/08
that seem to be a good idea and there r some reqest of banner help me please T^T
Creator
14915 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 7/21/08

bhrutal_ghurl123 wrote:

oww.... i gotta famous group(not mine) ill tell dem if dey can put us in they're affies!! orr group neighborhood!!... lolxs.......!! its called d esp academy!! lolxs..... ehehehhe....

oww.... and dani-chan can i ask a question!!?! can we make an forum where dey can request music...... once a week we will change d song dey request if someone didnt request ill just request ?!ahahahhaha...... lolxs


thats a great idea~! yeah you can definetly (sp?) start a forum ^-^
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.