First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
Twilight Haters?!
TwilightFannabe
1785 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / The hell for all...
Offline
Posted 8/8/08
twilight haters are funny man cuz they sall all those shit when thats not even a solid argument

if they dont like it they should get a life instead of postiong stupid comments on how they dont like twilight



PS. IM A POURD TWILIGHT FAN ......suck on that
TwilightFannabe
2841 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Over the rainbow
Offline
Posted 8/8/08 , edited 8/8/08
i think everybody gotta calm down...cuz we're different ppl rite?~

i'm kinda pissed here too....i HATE shakespere...(no offence,just becuz he makes me read his stuff...), he is a philosphal writer~~ and our DEAR Meyer is fiction writer....so ppl shouldnt' mix them~

plus....HOW can u HATE a BOOK?!! huh?!....i've never hated a BOOK before...==..that's kinda absurd to me....
............................................................................


they hate it probably becuz they cant write that good...if they say Twilight sux, let them write sumthing and see if they can have this many fans around the world~~`...
TwilightFannabe
31617 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/9/08
HUWHATTTT?!?!?!?!?

Who created that website??!!

GRRRR! Time to agrue with Twilight Haters!!!!

LOL. XDDD
TwilightFannabe
31617 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/9/08

Rx2D wrote:

OK, I have a sense of humor. I first found out about the site b/c of a anti-bella video on youtube (which was very funny!!) thats why I joined and everything... (btw:: my name is Kira17)

and there are people who brought up some interesting points about the series, in a well-mannered approach. That was fine! I enjoyed reading their reasons, and some of it even made me laugh.

What was it, now?

Oh, there was a post asking twilight fans to explain the positive aspects of twilight... and things dragged along (as they always do in forums) and we wnded up talking about the quality of the book. Thats when I first started getting annoyed. People were actually comparing it to Shakespeare and all those other classics and "whining" about how this book could ever be a best seller when it wasnt even written well... and I brought up the point that it was MEANT FOR YOUNG READERS~ Whats the fun of reading if you need a dictionary just to finish the book?

And they, like, totally bashed on me! One girl argued "Oh, so just because its fantasy the characters can do whatever the hell they want and the book can exceed all realistic reason..." (something like that)--- And I got angry.

IT IS A FICTION SERIES! Its meant to surpass visions of reaity and moral!

And they just argued and I ended up blowing my top because they kept on bringing up pointless facts as if they were LOOKING to find something wrong with the series.



I usually keep a pretty cool head, and Im not one to argue unless pushed to that point, but the things they came up with were just pure garbage!




I feel that they just hate Twilight because its popular, for a number of reasons.


*Sigh*


I feel stupid for arguing with them now... but it still upsets me.


I agree with you that they MIGHT just hate Twilight because it's popular.
And I mean, why do they even hate that book?
o_____o
Is it because they like Harry Potter more and the Twilight Saga shoo-ed it's popularity?
LOL. Pointless stuff but I guess it is fun to argue. LOL.
BTW, what's the link of the anti-Bella video??
I wanna LMAO. XDD
TwilightFannabe
31617 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/9/08
I think they're fagsss who can't do anything with their stinkin' lives.
TwilightFannabe
6165 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / 222 33 22 88
Offline
Posted 8/10/08 , edited 8/12/08
hahah.. i just found a site that was TOTALLY hilarious!!! not that i admire it or anything... just wanna laugh my a** off... http://community.livejournal.com/lion_lamb/1651773.html?page=10#comments

and oh~, one more thing... check out this site. It gives you reasons to NOT read "Twilight"... prepare yourself.

and this site. ftw~!!!
Posted 8/10/08 , edited 10/4/08
~!@#$%^&*()_+.

Instead of just claiming that they're stupid, jealous, ill-educated, unqualified to even compare to the works of SMeyer--- why isn't that justified here? The "Twihaters," most of them confirmed in they're rants as of why they hate the book/series http://twilightsucks.proboards81.com/index.cgi?board=twilight&action=display&thread=649, like this in this discussion. Though here, there's barely any rational reasoning why Twilight is an enjoyable book/series; seriously, I've reviewed all four pages of this forum, and the typical "validation" for why Twilight is AWESOME! and how SMeyer is a great author is basically: just because she roxs!, it roxsss!, [blah, blah, blah].


BLAH BLAH BLAH BLAH.
TwilightFannabe
1182 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Australia
Offline
Posted 8/11/08


Sorry i couldn't quote ClarifyMe's entire msg but its just the one above mine

hmm well i guess the simplest answer as to why most people here are criticising anti fans is coz the main discussion here is about the twilight haters not about the good points of twilight. But come to think of it maybe it should include our favourite points of twilight!! lol here are mine:

1. Its a fun read...full of teenaged luv ^.^
2. The characters...people like Alice and Jacob just sound like interesting people to be around...and sorry if that sounds stupid or airheaded but whats wrong with wanting a super friendly vamp who has a wicked sense of fashion as a friend...n a amazingly giving werewolf (to bad only to Bella) who might I add sounds incredibly cute!! Oh and intriguing side characters like Leah and Rosalie...I luv the characters who seem hard on the outside but have mega reasons as to why they are the way they are!!
3. Well HELLO hot vamp guy totally devoted to girl...who doesn’t want that...and I don't care what those emo feminists say about him being controlling and psycho ITS JUST A TEEN NOVEL!! Bloody hell its not meant to be a freaking social statement so why the hell are they reading so much into it?!!
=P ok i got a bit side tracked there my bad...i just get worked up hehe sorry

ooo btw if sound crazy just try to remember outside this forum im actually a pretty normal person lol
75 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Wherever I can op...
Offline
Posted 8/22/08 , edited 8/22/08

Xx_Oriental_Chick47_xX wrote:

watttt!!! why would anyone hate twilight!!!
that is soooooo freakin gay!! they need to just be quiet. i mean how would they noe it sucked if they havent even read it. and if they did read the WHOLE thing why would they hate it cause they read the WHOLE thing!
XD


ok ive got news for you
i read the whole pile of junk JUST SO I COULD SAY THERES NO TURN AROUND AND ITS THE WORST BOOK EVER
twilight is an insult to books everywhere

the awesomeness of the book is blown way out of proportion
so of course i hate it for its popularity
there are tons of stupid books out there
but the difference with them and twilight is
you crazed fans are going crazy saying its the best
so people like us - who have GOOD TASTE in books
are like - so many people are like "thats awesome"
im going to try
so we buy it expecting epic and we get junk, thats embarassing to say we even read...
you get it? you wasted OUR money

and whats with you sayin - we're making baseless accusations

you all are just saying - its awesome, the best, incredible, whats there not to love but nothing actually defending
who cares if you know what a good book looks like cant you back your words up?

and reading it all is all the more reason to hate it
because i actually wasted my time reading junk that made me groan with pain
TwilightFannabe
1182 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Australia
Offline
Posted 8/22/08

twlightisgay wrote:


Xx_Oriental_Chick47_xX wrote:

watttt!!! why would anyone hate twilight!!!
that is soooooo freakin gay!! they need to just be quiet. i mean how would they noe it sucked if they havent even read it. and if they did read the WHOLE thing why would they hate it cause they read the WHOLE thing!
XD


ok ive got news for you
i read the whole pile of junk JUST SO I COULD SAY THERES NO TURN AROUND AND ITS THE WORST BOOK EVER
twilight is an insult to books everywhere

the awesomeness of the book is blown way out of proportion
so of course i hate it for its popularity
there are tons of stupid books out there
but the difference with them and twilight is
you crazed fans are going crazy saying its the best
so people like us - who have GOOD TASTE in books
are like - so many people are like "thats awesome"
im going to try
so we buy it expecting epic and we get junk, thats embarassing to say we even read...
you get it? you wasted OUR money

and whats with you sayin - we're making baseless accusations

you all are just saying - its awesome, the best, incredible, whats there not to love but nothing actually defending
who cares if you know what a good book looks like cant you back your words up?

and reading it all is all the more reason to hate it
because i actually wasted my time reading junk that made me groan with pain


wow u brave brave person...slagging off twilight in a twilight group lol
So umm u bought and read all the books? even though u apparently hate it? why didnt you just stop on the first one? Oh but wait your saying you read so its like you can critises it because u've read it before...hmmm...and u hate it because other people like it?...n u call us crazy?! n fyi this is a forum for twilight haters u fool...this is where we comment on twilight haters not on what makes twilight good!
oh n btw u said "the awesomeness of the book is blown way out of proportion" welll see there u just agreed there is some degree of awsomeness to the book right =P
75 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Wherever I can op...
Offline
Posted 8/25/08 , edited 8/25/08

mizzlight wrote:




Sorry i couldn't quote ClarifyMe's entire msg but its just the one above mine

hmm well i guess the simplest answer as to why most people here are criticising anti fans is coz the main discussion here is about the twilight haters not about the good points of twilight. But come to think of it maybe it should include our favourite points of twilight!! lol here are mine:

1. Its a fun read...full of teenaged luv ^.^
2. The characters...people like Alice and Jacob just sound like interesting people to be around...and sorry if that sounds stupid or airheaded but whats wrong with wanting a super friendly vamp who has a wicked sense of fashion as a friend...n a amazingly giving werewolf (to bad only to Bella) who might I add sounds incredibly cute!! Oh and intriguing side characters like Leah and Rosalie...I luv the characters who seem hard on the outside but have mega reasons as to why they are the way they are!!
3. Well HELLO hot vamp guy totally devoted to girl...who doesn’t want that...and I don't care what those emo feminists say about him being controlling and psycho ITS JUST A TEEN NOVEL!! Bloody hell its not meant to be a freaking social statement so why the hell are they reading so much into it?!!
=P ok i got a bit side tracked there my bad...i just get worked up hehe sorry

ooo btw if sound crazy just try to remember outside this forum im actually a pretty normal person lol :lol:


ur pointing out the parts that make us hate twilight even more
the basis of our hatred!!!!
75 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Wherever I can op...
Offline
Posted 8/25/08 , edited 8/25/08
you need to learn to have good tastes freaks..
like, you made stephanie meyer think she's doing good and now she makes even more stupid boring twilight books


lonewolfpr08 wrote:

twilight haters are funny man cuz they sall all those s*** when thats not even a solid argument

if they dont like it they should get a life instead of postiong stupid comments on how they dont like twilight



PS. IM A POURD TWILIGHT FAN ......suck on that


75 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Wherever I can op...
Offline
Posted 8/25/08 , edited 8/25/08
that's not funny you getting annoyed
we the twilight haters get so disgusted at how crappy the book is but why is it so famous and she compares herself to famous writers like shes so great, its sickening
i bet stephanie meyer goes on random sites and defends twilight
besides you going around say twilight is so cool
u should be so embarrassed about it its the dumbest and stupidest book i've ever seen
it's so dumb
stephanie meyer makes everything work out perfectly
things that shouldn't have happend like jacob being alone o my gosh!!!
she even made it so bella could control herself its so annoying
me, a twilight hater gets soooo happy to see there are sites like twilightsucks.com


mizzlight wrote:

WHAT??

y would ne eva hate twilight?? hmmm making me very curious about wat that site is about...gonna go cheak it out...hope i dnt get to annoyed...


75 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Wherever I can op...
Offline
Posted 8/25/08 , edited 8/25/08
you must have never seen good writing
there's no way someone who knows good writing, would like twilight
and you said so yourself - bella is annoying - who says they like a book like that when they themsleves hate the main character..


allanah wrote:

One of my friends refuses to finish Twilight cuz she hates Bella. I'm just like Bella's annoying but you should keep reading it!

As for those people.. they're wrong. Just ask all the real writers and critics out there. I know good writing when I see it, and believe me, no matter how good Twilight was I wouldn't read it if it weren't for Stephanie Meyer's beautiful writing.


75 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Wherever I can op...
Offline
Posted 8/25/08 , edited 8/25/08
twilight has NO good points
nothing
and it's not hard to find things wrong with the series.. every page.. every paragraph..


Rx2D wrote:

OK, I have a sense of humor. I first found out about the site b/c of a anti-bella video on youtube (which was very funny!!) thats why I joined and everything... (btw:: my name is Kira17)

and there are people who brought up some interesting points about the series, in a well-mannered approach. That was fine! I enjoyed reading their reasons, and some of it even made me laugh.

What was it, now?

Oh, there was a post asking twilight fans to explain the positive aspects of twilight... and things dragged along (as they always do in forums) and we wnded up talking about the quality of the book. Thats when I first started getting annoyed. People were actually comparing it to Shakespeare and all those other classics and "whining" about how this book could ever be a best seller when it wasnt even written well... and I brought up the point that it was MEANT FOR YOUNG READERS~ Whats the fun of reading if you need a dictionary just to finish the book?

And they, like, totally bashed on me! One girl argued "Oh, so just because its fantasy the characters can do whatever the hell they want and the book can exceed all realistic reason..." (something like that)--- And I got angry.

IT IS A FICTION SERIES! Its meant to surpass visions of reaity and moral!

And they just argued and I ended up blowing my top because they kept on bringing up pointless facts as if they were LOOKING to find something wrong with the series.

I usually keep a pretty cool head, and Im not one to argue unless pushed to that point, but the things they came up with were just pure garbage!




I feel that they just hate Twilight because its popular, for a number of reasons.


*Sigh*


I feel stupid for arguing with them now... but it still upsets me.


First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
You must be logged in to post.