First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
A Guy (High School) that Looks like Kim Tae He, He is VERY CUTE!! Prettier than Kim Tae Hee
2307 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / ---SHINWA Art Dep...
Offline
Posted 7/18/08

maervelous wrote:

The pictures were taken in a (Kyung Nam) high school festival...
OMG!they are so look a like right!..I was so shocked when I saw these pictures..
I can't believe that he's a boy..LOL!


the boy and kim tae hee..










so cute....

can't expalin why...

he is just so charming....

by the way survey revealed that 80 of ladies really adore a guy with an aura of a lady...

just kinda remember it....
3194 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / la la la.....
Offline
Posted 7/18/08
aww he looks really pretty i wanna meet him
7164 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Texas
Offline
Posted 7/18/08 , edited 7/18/08
wow, he's beautiful!
but shoulda worn different shoes.
like heels.
15878 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines
Offline
Posted 7/18/08
waw he is more pretty than me hahahhaha
1187 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Look.... im right...
Offline
Posted 7/18/08
now that is wierd.

Posted 7/18/08
dang it...
185 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / sT.pAuL
Offline
Posted 7/18/08
PURDEE BOY
174 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/18/08
what a pretty guy. .he really does look like a girl.
771 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Above you...and i...
Offline
Posted 7/18/08
These are the kinds of pictures that lower a girls esteem. A guy who looks better then most girls. Gah, there goes my pathetic self esteem.
1846 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / somewhere in YAMA...
Offline
Posted 7/18/08

maervelous wrote:

The pictures were taken in a (Kyung Nam) high school festival...
OMG!they are so look a like right!..I was so shocked when I saw these pictures..
I can't believe that he's a boy..LOL!


the boy and kim tae hee..











~kawaii~
274 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Australia Mate!! XD
Offline
Posted 7/18/08
so why is he dressed as a girl again??
1378 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 7/18/08
SO KAwaiii!!!!
1378 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 7/18/08

shellmaprain wrote:


maervelous wrote:

The pictures were taken in a (Kyung Nam) high school festival...
OMG!they are so look a like right!..I was so shocked when I saw these pictures..
I can't believe that he's a boy..LOL!


the boy and kim tae hee..










so cute....

can't expalin why...

he is just so charming....

by the way survey revealed that 80 of ladies really adore a guy with an aura of a lady...

just kinda remember it....


When will we ever meet?..soon*
1445 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/18/08
his shoes are wayy tooo cute on him with those red things on them. hahaha
232 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 7/18/08 , edited 7/18/08
damn, he is pretty!!

sadly now I can't even imagine what he would look like dressed as a boy...
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.