Remove this ad
First  Prev  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  Next  Last
Do you believe dreams have meaning?
1274 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Forks
Offline
Posted 12/14/09
YEP
8415 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / JPN -> KR -> USA
Offline
Posted 12/14/09
yeah.... but most of the time i dont even think/remember about any dreams i saw...
31195 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 5/21/10
i guess
14542 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / meh in a bubble-c...
Offline
Posted 5/21/10
Yes-dont they help u act and feel how u really want to-the last thing I think about is what I dream about-try it.I think their an altered version of reality where anything and everything IS possible which is why we can relate the two ^-^
Posted 5/21/10
yeah
alot of em came true
1611 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / London
Offline
Posted 5/21/10
yeah.
46517 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / demon world/spiri...
Offline
Posted 5/25/10
Oh, think so.
750 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / M / Manila
Offline
Posted 5/25/10
Some believe it has .........other not.......but for me sometimes i believe but sometimes not........
271 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / DUBAI
Offline
Posted 5/25/10
yes my dreams sometime come true
1574 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / somewhere on earth
Offline
Posted 5/25/10
yes i do...but sometimes it is just normal things your sub conscious wants or is warning you about
23066 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Here, sometimes.
Offline
Posted 5/25/10
yes...There are a lot of different sorts of dream.... U can dream about the past, U can have metaphorical ones, etc. It's fun ^^
23380 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / Greece
Offline
Posted 5/25/10
Not really...
7014 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / In my house...EAT...
Offline
Posted 5/25/10
OMG yes! I do believe that dreams have meanings. Some of those meanings even came true. ^^ But sometimes, I believe that they are just dreams to accompany your mind when you go to sleep.
5217 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / behind his eyes w...
Offline
Posted 5/25/10
i havent a clue cause i just had an odd dream last night si idk what it would mean
914 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F
Offline
Posted 5/25/10
yee i think sometimes they do... kinda creep me out D=
First  Prev  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  Next  Last
You must be logged in to post.