First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply What Do You Like Most About Jin??
Member
244 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 9/15/08
He's voice, dancing, smile, hotness & sexiness and most definetly
he bakaness!!!!!!!!
Member
2830 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / lying on Kame and...
Offline
Posted 10/12/08
BAKANISHI jin is faomous for his BAKANESS!
321 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Las Vegas
Offline
Posted 10/16/08 , edited 10/16/08
His...Lips <3 I just wanna kiss it...
His Cuteness ^-^ I want him lol
Bakaness!!! Ahaha xD
Ehhh...I love EVERYTHING!!!!
But mostly his mouth/lips
Member
146 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 10/20/08
EVERTHIIING HESS SOOOO HOOOOT DROOOLS
Member
774 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / SiTTiNG BESiDE TA...
Offline
Posted 10/27/08
ofcourse...all of him!!!
3532 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / philippines
Offline
Posted 10/30/08
for me,i simply like his voice,his smile,his body,the sound of his laughs..everything..hmm..his bakaness,,hehe..can anyone pm,for some links bout his bakaness and wer i can watch it?..thank u in advance
Posted 11/8/08

his personality: he is witty, he is faithful, he is truthful, he is funny, he is baka, he is sensible and sensitive as well, he can be very discreet and shy
his smile,
his dancing skills,
his acting skills,
his voice
...
In short I'm addicted to Jin.
Member
6356 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines
Offline
Posted 11/16/08 , edited 11/19/08
EVERYTHING
-his girly scream
-his amazing voice
-those sexy hips

-his sexiness and cuteness
-his eyes that melts my heart
-his lips that makes me wanna kiss him
-those cute nose
-and his hair that dont have direction(ahh...kawaii!!... :P)



(i think this is the best pic to show it)

and most of all his BAKANESS
Posted 12/10/08
Well i have a lot of reasons why I love Jin. The way he carries him self is a big one.
His Swag is so his own.
His eyes are so hypnotizing and he's so handsome too
His hair is so luxurious too!!
he Has an amazing voice and that body
So totals Hott
Oh and his Japanese accent when he speaks ENGRiSH LoL god he's hott.......
Member
11012 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / akame castle
Offline
Posted 12/30/08
everything about him
1596 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / S'pore
Offline
Posted 1/3/09
OF COURSE ITS HIS HIP SHAKE !! His HIPSHAKE OWNS THE GIRLS IN THE WORLD!!!
112 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 1/17/09
jin.......................... (sighs) he is really different in his own way, thats y lots of people love him, his selfishness semms 2 b cute to me, he is really cute and funny in his attitudes, his oujter appearance is SEXY!!! , and is loving to his friends and family even though sometimes he will act mean, but thats just because he is playing around, and i also think he has a soft spot for his loved ones. LAST AND FINALLY, THE THING I LOOOOOVE ABOUT IT AND IT SO KAWAIIIIIIII!!!!!, ITS HIS ONE AND ONLY COLLAR BONE,LOL. (when it is touched) IVE NEVER SEEN ANYTHING LIKE THAT. LOL.

153 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F
Offline
Posted 1/18/09
his voice
Member
256 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / united arab emarites
Offline
Posted 1/20/09
i love him and i will die if do anything for jin akanishi i love him sooo much i love all his body i love every thing about him Sooo don`t think love him because i will kill u Soo i love him
Member
256 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / united arab emarites
Offline
Posted 1/20/09
JIN AKANISHI I LOVE U
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.