First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
Favorite Restaurants
Posted 3/4/07
haha ichi ni i love your logic lawl!


mauz15 wrote:

Please tell me you're kidding, since when is Starbucks a restaurant?


haha i consider anywhere that has seating and sells food and drink to be a resturant

Trevor (OP)

1560 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / around here somew...
Offline
Posted 3/4/07

kyocool wrote:

Ci' Ci's Pizza
Calladghs Irish Pub and Grill
Starbucks
Carribou Coffee
Panera Bread
La Scala
Boston Market
Pochies
Red Lobster
Carrabas Italian Grill

Trevor (OP)


Ci Ci's Pizza kicks ass and its affordable.
14215 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / I wonder...
Offline
Posted 3/4/07
i love Starbucks, but i don't think it's much of a restaurant... it's more like a cafe
46535 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 3/4/07
my bad padlet.
ok kyocool, but I still find it hilarious that you even signed that short post.
Posted 3/4/07
@ Essay...you couldnt be more correct that place rules me...i also enjoy california pizza!


mauz15 wrote:

my bad padlet.
ok kyocool, but I still find it hilarious that you even signed that short post.


haha i sign everything


Trevor (OP)
Posted 3/4/07
how about Pizza Hut
26310 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F / California
Offline
Posted 3/4/07
Grayatip (thai restaurant) one of the best curry's ever

Celestino's (local italian restaurant. Best pasta ever)

Pho Viet Bac (one of the best vietamese/chinese noodles ever)

Smokey Moes (one of the best ever BBQ Restaurant ever)

Gotta add this u have to go to it after eating. Mystic Club. . .for partying it is the best place ever!
203 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Cali
Offline
Posted 3/4/07
Jojo's
California Pizza Kitchen
Long something Shou (best chinese restaurant ever)
NORDSTROM cafe. haha i love that place
Posted 3/4/07
CAFE EAST( Best Chinese Restaurant ever)! Alot of my friends work there!
69469 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F
Offline
Posted 3/4/07
hmmmm...
Daruma - authentic Japanese
Blu Coral - contemporary sushi lounge, club on thurs. & fri. nites XDD
Lai Lai - cheap, express Korean food in downtown Chicago
Singha - awesome Thai restaurant in downtown Chicago
errrrrrr..........
Miga ...? - there's a number in the name but I dont remember what it was.... but its an awesome Korean Barbeque restaurant.
hmmm....
that's all I can think of for now, lol.
15809 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 3/4/07
Gold Leaf- Nice cheap Chinese restaurant

and Subway with friends, everytime =P
5779 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Tx
Offline
Posted 3/4/07
i like aby restaurant that serves good home style mexican food. o man i love that kind of food.
1005 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Star IV
Offline
Posted 3/4/07
Panda Express
8385 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Canada
Offline
Posted 3/4/07

supercanti wrote:

Panda Express


YEAH!! =D

37452 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Secret...Xp
Offline
Posted 3/4/07
Jack in the Box

and IN n Out

maybe if you go inside and eat
and not DRIVE THRU
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
You must be logged in to post.