First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
All-time Crunchiest Anime?
3501 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / HOME AS USUAL!
Offline
Posted 7/20/08
what do you think should be the all-time crunchiest anime?

i think it should either be shugo chara or itazura na kiss......definitely NOT vampire knight!!


if this is a duplicate, please lock it!
104009 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / This Dying World
Offline
Posted 7/20/08
it is vk

but it is not the best anime

i have spoken
Posted 7/20/08 , edited 7/20/08
1672 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / somewhere down th...
Offline
Posted 7/20/08
same here.... i think the all crunchiest anime should be.... hmm....IDK.... but its diffinitely no VK.. .=,="
9781 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / cavite / phil
Offline
Posted 7/20/08
gintama
104009 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / This Dying World
Offline
Posted 7/20/08

NAWALDOE wrote:

what do you think should be the all-time crunchiest anime?

i think it should either be shugo chara or itazura na kiss......definitely NOT vampire knight!!


if this is a duplicate, please lock it!


your thinking is not needed. this is fact thus it is law

104009 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / This Dying World
Offline
Posted 7/20/08

GintokiSakata wrote:


nkucles wrote:

same here.... i think the all crunchiest anime should be.... hmm....IDK.... but its diffinitely no VK.. .=,="


http://www.crunchyroll.com/anime
Have you been to this link?


noob >.>

a picture is worth more then words

33522 cr points
Send Message: Send PM GB Post
ಠ_ಠ
Offline
Posted 7/20/08
I'm fine with anything but VK ^_^
3834 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / somewhere here
Offline
Posted 7/20/08
i dont really get why they make VK the all time crunchiest..

tsk tsk

it'll be fair if there will be top 3 all time crunchiest anime
Posted 7/20/08
VK IS ONLY THE SAME AS NARUTO, TO MANY RETARDS WATCHING THEM HENCE THEY ARE CALLED "popular"
1672 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / somewhere down th...
Offline
Posted 7/21/08

GintokiSakata wrote:


AnimeKami wrote:


GintokiSakata wrote:


nkucles wrote:

same here.... i think the all crunchiest anime should be.... hmm....IDK.... but its diffinitely no VK.. .=,="


http://www.crunchyroll.com/anime
Have you been to this link?


noob >.>

a picture is worth more then words



I can't do screenshots on my computer >.>
Damn you AK
>:3


that's y they put a quote like this cuase they dont like the VK to be on the all crunchiest anime's .... *baka*....before u reply pls think of what u said.... p.s. we dont want VK to be on all crunchiest anime or ...why is vk in all cruncheist anime???
15558 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / San Diego, CA
Offline
Posted 7/21/08
VK is the all time crunchiest anime because there's a lot of people crunching it. Surprised? That's the truth and fact. Crunchyroll can't change statistics, so stop complaining about it. If you want to do something about it, start crunching your favorite anime and maybe it'll topple one of the VK episodes.
36190 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / cloud 9
Offline
Posted 7/21/08
they should take VK off the all time crunchiest
104009 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / This Dying World
Offline
Posted 7/21/08

nkucles wrote:


GintokiSakata wrote:


AnimeKami wrote:


GintokiSakata wrote:


nkucles wrote:

same here.... i think the all crunchiest anime should be.... hmm....IDK.... but its diffinitely no VK.. .=,="


http://www.crunchyroll.com/anime
Have you been to this link?


noob >.>

a picture is worth more then words



I can't do screenshots on my computer >.>
Damn you AK
>:3


that's y they put a quote like this cuase they dont like the VK to be on the all crunchiest anime's .... *baka*....before u reply pls think of what u said.... p.s. we dont want VK to be on all crunchiest anime or ...why is vk in all cruncheist anime???


because fangirls keep hitting the all time crunchyiest button >.>


First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.