First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  Next  Last
[KMovie] Attack on the Pin-Up Boys
2350 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / somewhere..
Offline
Posted 2/11/08
My friend lent me the DVD the other day actually. Man, it's real weird but I laughed the whole way through.
Plus the story is interesting and the guys are H-O-T!!!
1178 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / Malaysia
Offline
Posted 2/11/08
its weird n funny luv it ^-^ luv suju 2 <33
4725 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Hello Kitty Island
Offline
Posted 2/12/08
i watched it because Kim Ki Bum is there hahaaaahha....
4868 cr points
Send Message: Send PM GB Post
77 / F / garden of eden
Offline
Posted 2/12/08
oh my gosh my hubby kim kibun is so adorable even he wears thick glassess and ive got noticed that donghae is cute too i love them both
14938 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / NY
Offline
Posted 2/13/08
never heard of it
12158 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / ╰☆ 没有黑暗の地方╭☆
Offline
Posted 2/13/08
the plot was shallow...and lame.....if it weren't for suju's good looks...the movie is crap
2609 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Philippines
Offline
Posted 2/14/08
weird but very fun and interesting...kept me guessing till the very end...love teukie as the panda too!
819 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Malaysia
Offline
Posted 2/26/08
LOL .... watched kinda 3 times .... vy funny .... an unexpected ending ... haha ...
39 cr points
Send Message: Send PM GB Post
37 / F
Offline
Posted 2/27/08
i admire, adore and love heechul-ssi

but the movie was

id rather watch replays of full house, idol world and EHB (if theres any) than watching this movie
567 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / ninjachussetts
Offline
Posted 2/27/08
lol, this movie is so dumb that i can't help but like it? i dno how to explain. rofl suju boys r crazy
593 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 2/27/08
this movie is cute! not boring at all..
and super junior are so cute..
14554 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Atlanta, GA. USA
Offline
Posted 2/27/08
i hated it. .it wasn't even funny how bad this movie was. the only thing i could say, is that at least it had cute guys in it.
2766 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / philippines
Offline
Posted 2/27/08
kim kibum was really cute in this movie but the movie is kinda weird thats why i stopped watching in.. its really lousy and boring.. i just enjoy the sight of kim kibum!! wahaahahah
1046 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 2/27/08
that movie is weird!! throwing poop to the cute and famous guys..
5952 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Canada
Offline
Posted 2/27/08
i agree dat its a bit wierd wit the poo and the guys gettin reli famous frm gettin hit frm the poo
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  Next  Last
You must be logged in to post.