First  Prev  1  2  3  Next  Last
Do you think Dia will come back?
Member
5648 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Asia-Pacific
Offline
Posted 7/23/08

LiNGxD wrote:


avni52 wrote:


LiNGxD wrote:


avni52 wrote:


DarkCrystal21 wrote:

Dia will come back. It even said on Wikipeadia.


i knew she will come back but wikipedia gives spoilers yay


Yeah Wikipedia gives so many spoilers. I read it after the first few episodes of Shugo Chara! and I found out about Ikuto and Utau being siblings and about Dia going back to Amu.


just read it wow can u believe it ikuto falls in love with amu


it actually seemed pretty obvious he falls in love with amu



yupyup, i think so too.
but i actually think that dia doesnt suit amu's other shugo charas...she kinda looks "cool" yeah?
Member
70 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Brooklyn, NY
Offline
Posted 7/23/08

rinne wrote:


LiNGxD wrote:


avni52 wrote:


LiNGxD wrote:


avni52 wrote:


DarkCrystal21 wrote:

Dia will come back. It even said on Wikipeadia.


i knew she will come back but wikipedia gives spoilers yay


Yeah Wikipedia gives so many spoilers. I read it after the first few episodes of Shugo Chara! and I found out about Ikuto and Utau being siblings and about Dia going back to Amu.


just read it wow can u believe it ikuto falls in love with amu


it actually seemed pretty obvious he falls in love with amu



yupyup, i think so too.
but i actually think that dia doesnt suit amu's other shugo charas...she kinda looks "cool" yeah?


i agree, all of amu's chara's look cute and innocent, but Dia looks too mature and cool

Posted 7/24/08
YESSSS DIA WILL COME BACK
Member
245 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Somewhere.
Offline
Posted 7/24/08
Yea, she's coming back YAY!
Posted 7/24/08
she does come back
Member
1452 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / I live in the wor...
Offline
Posted 7/24/08
she only got to transform with dia but then Dia has to go until Amu shines again.
518 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Somewhere in Sing...
Offline
Posted 7/24/08
in episode 43 u will knoe the answer
70 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / USA
Offline
Posted 7/24/08
Dia comes back.
Her appearance changes almost completely after Amu heals her.
After Dia returns and everything is over, Dia goes back in her egg until Amu is ready to 'shine' again.
Member
1092 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Edinburgh
Offline
Posted 7/24/08
she does because she and amu perform amulet jewel in 43 apparently.......
Member
108 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18
Offline
Posted 7/24/08
Dia will come back! it said on wikepedia on ep 43 or 44
355 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / QA / PH
Offline
Posted 7/24/08
dia comming back? ofcourse lol... i mean.. duh.. xD think bout it.. its amu's chara.. lol..........
Posted 7/24/08
yes she will cuz she's a gud girl DUH
318 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Philippines
Offline
Posted 7/24/08
yayy shugo chara dia will be back hooray..
555 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25
Offline
Posted 7/25/08
yes
Member
12061 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / In front of ma la...
Offline
Posted 7/25/08
dia will come back because i saw on wikipedia and episode 43 is called character transform amulet diamond so yah
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.