First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply Post A Caption To The Person Above You
Member
10727 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / ---------
Offline
Posted 7/24/08
Well this game is REALLY simple. All you have to do is what the title says. Example?

Here is the Person (Pretend)





You could say these things if you want or just make up one:

"Ugly hair smells Like oranges."

or

"I hate this, WHEN WILL I BLINK?!?!"

or

"I think I farted."

You get the point. Now it's your turn since I already used mine.
Posted 7/24/08 , edited 7/24/08
yup yup. i didn't get it XD anyway..
i understand now ^^
haha xD .
Member
10727 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / ---------
Offline
Posted 7/24/08
I'll help you with this a bit... (pretending i'm you) as you can see I look like I'm chewing a rose so you could say what you just said but you could make it more interesting by adding more detail like... Go and take a shower, or feel my BLOODY WRATH! just a tip

for your picture *above your username* i would say "OMG IT'S FALLING?! WHAT IS IT!?" Cause i thought it was funny and you looked so calm XD i don't think you get it but you tried
Posted 7/24/08
lol i got it now xD haha xD
Member
10727 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / ---------
Offline
Posted 7/24/08
Okay, let's start of the actual beginning now!

"Can I move now? Me tail is squishy!"
Posted 7/24/08
okay xD

''gah, this is boring! and the flower doesn't taste good!''

did i do it right now? o.o
Pure-Blood
34511 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/24/08
ore..i dont get it anyway
Pure-Blood
9527 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / "Inside the kinde...
Offline
Posted 7/24/08 , edited 7/24/08
"This is so ridiculous! Walking around with this little white lunch box that I don't want to even carry. I'm not even hungry. How can I be hungry?!

Oh, the cutie over there's staring at me as usual.. Okay... Let's flash her that Aquafresh smile... yeah she smiled back and waved! Keep smiling, keep smiling...Ah, the wind, just in time! I'm so gorgeous in her eyes. She can't keep her eyes off me... Keep smiling, just keep smiling...(even if I'm not in the mood right now-_-)"
Member
10727 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / ---------
Offline
Posted 7/24/08
Why am i a portrait?! I mean seriously! something over there is like smudgy and stuff! AM I FADING AWAY?!?
Member
9095 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Lost in the World...
Offline
Posted 7/24/08
how come it looks like your head it bigger than your body??
sorry is that how you play it?
Member
33440 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Darkness..
Offline
Posted 7/24/08
blood really makes me excited all of a sudden
(yup yeming-chan) ^^
Member
9095 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Lost in the World...
Offline
Posted 7/24/08
is that why your username is blood thirsty??
3815 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Off the radar.
Offline
Posted 7/26/08
"Wha wha I can't see! Or breathe! I'm stuck in this box with a picture of my eyes and my name. Maybe if I chew this ribbon someone will see that I'm hungry and open the box. (Evil laugh) Then I'll make my escape!"
Member
9095 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Lost in the World...
Offline
Posted 7/26/08
omg!! im soo embarrased cuz everybody see me naked! and im in the pose of showering! HELP ME!!
Member
15093 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / phillipines
Offline
Posted 7/26/08
i need help!! im trapped here !! im so hungry that i even ate my ribbon >.<
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.