First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Deleting Earth's Animals
13258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / O.C. So.Cal
Offline
Posted 11/8/08
freakin mosquitos and ants i freakin hate them but i hate mosquitos even more they're so many of them in korea when i visited the countryside i had like 25 mosquito bites not exagerating omg they deserve to die
17344 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Crapsack World
Offline
Posted 11/8/08 , edited 11/8/08
The extinction of all the sub-human species called noobs.
13202 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Australia
Offline
Posted 11/8/08
spiders.
but others i'd like to include is cockroaches, snakes, toads.
24982 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 11/8/08
Cockroaches.
Cuz spider eats um mosquitos.
and um.
Stupid snails? Wtf. why are there snails anyways
they are disgusting
and slugs...
sorry i needa delete them. ahah
And. SHARKS....<<< =[ THis is why i dont wanna learn swimming cuz
i dont even wanna give my self a chance to noe how to swim ahha
so i wont go into the ocean and get eaten by one =[
13092 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 11/8/08
sharks!!! no really -___-
Posted 7/18/09
parasites...
16276 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / 原宿通りではなく〜本当に~
Offline
Posted 7/18/09
human .. cuz they really a beast ..
82628 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / London
Offline
Posted 7/18/09

I would pick insects, especially mosquitos. They are very annoying and causes a lot of pain (as well as itch).
Posted 7/18/09
Lions and tigers. They are taking all my preys away. I'm barely an omnivorous type of person.
Posted 7/18/09

korean_chick wrote:


I would pick insects, especially mosquitos. They are very annoying and causes a lot of pain (as well as itch).


Uh, do tell me about it. My body is covered in mosquito stings. I am so tempted to scratch myself...itchy =[
82628 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / London
Offline
Posted 7/18/09

ShroomInferno wrote:

Uh, do tell me about it. My body is covered in mosquito stings. I am so tempted to scratch myself...itchy =[


Ooo. Poor you. You got any cream? Even though they don't help much. =|
Posted 7/18/09 , edited 7/18/09

korean_chick wrote:


ShroomInferno wrote:

Uh, do tell me about it. My body is covered in mosquito stings. I am so tempted to scratch myself...itchy =[


Ooo. Poor you. You got any cream? Even though they don't help much. =|


You mean cream to treat the stings or cream that is "scaring" the mosquitoes away?

*edit: yeah well I have neither. =/
82628 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / London
Offline
Posted 7/18/09

ShroomInferno wrote:

You mean cream to treat the stings or cream that is "scaring" the mosquitoes away?

*edit: yeah well I have neither. =/


Oh. You should go and buy some. The one that scares mosquitoes is always good. ^^ Less bite in the future.
4967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Canada♥
Offline
Posted 7/29/09
All bugs : )
8897 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Having tea at Swe...
Offline
Posted 7/29/09
All insects, squids and octopus.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.