First  Prev  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  Next  Last
[Fanfiction] In Love and In Paris
5620 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / The Netherlands
Offline
Posted 8/5/08
cant wait till next chapter ><
Member
2410 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / THE GOOD OLD U.S....
Offline
Posted 8/5/08
I CAN'T BELIEVE IKUTO LOST HIS MEMORY!!!SOOOO SAD!!!!
Member
1538 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / EnglaND/PhilippInES
Offline
Posted 8/5/08
is this for real?????? i read loads of other stuff about shugo chara in fanfiction.net before. xD just wondering if this is going to happen?
Member
3362 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Rockin' Somewhere
Offline
Posted 8/5/08

xXxamutoxXx wrote:

is this for real?????? i read loads of other stuff about shugo chara in fanfiction.net before. xD just wondering if this is going to happen?


Nope, this is just out of my imagination. ^^

Member
1538 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / EnglaND/PhilippInES
Offline
Posted 8/5/08
oh i see.... xD is it true tat ikuto is going to die???????????? >_> i read it from the manga in volume 7....
Member
3362 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Rockin' Somewhere
Offline
Posted 8/5/08

xXxamutoxXx wrote:

oh i see.... xD is it true tat ikuto is going to die???????????? >_> i read it from the manga in volume 7....


I´m sure he isn´t going to die. He´s too great to die. ^^
Posted 8/5/08

cristel91 wrote:


xXxamutoxXx wrote:

oh i see.... xD is it true tat ikuto is going to die???????????? >_> i read it from the manga in volume 7....


I´m sure he isn´t going to die. He´s too great to die. ^^


you said it^^
when are you posting chapter 7? I CANT WAIT!!!
6724 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Somewhere.... >.>...
Offline
Posted 8/5/08
OMG! i luv ur stories plz upload soon i can't wait but also do ur best i feel bad for amu and while reading the chapter the ikuto lost his memory and forgot bout amu i almost cried
Member
3046 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Vienna.... -.-
Offline
Posted 8/5/08

Kiza_Rose wrote:

OMG! i luv ur stories plz upload soon i can't wait but also do ur best i feel bad for amu and while reading the chapter the ikuto lost his memory and forgot bout amu i almost cried


Yeah me too..
6724 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Somewhere.... >.>...
Offline
Posted 8/5/08

Neko_Ichigo wrote:


Kiza_Rose wrote:

OMG! i luv ur stories plz upload soon i can't wait but also do ur best i feel bad for amu and while reading the chapter the ikuto lost his memory and forgot bout amu i almost cried


Yeah me too..


Right? shes so good descrbing wats going on u can imagine it in ur head and thats y i almost cried
Member
3362 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Rockin' Somewhere
Offline
Posted 8/5/08
Chapter 7-

Posted 8/5/08
FIRST! LOL
Member
730 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / spacing out.....O-o
Offline
Posted 8/5/08 , edited 8/5/08
second!
Member
2410 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / THE GOOD OLD U.S....
Offline
Posted 8/5/08
this was a nice chapter!!!
Posted 8/5/08
4th lol!Nice chap i luv it1
First  Prev  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  Next  Last
You must be logged in to post.