First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply Seven Minutes in Heaven - Edward or Jacob?
Posted 10/1/08
Hmph . Edward, Jacob, Edward, Jacob... JASPER .

and we`d do... well , lots .
and then i`d make him turn me into a vampire .
7695 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/1/08
Screw Jacob. LOL.
Edward <3
TwilightFannabe
1819 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / over there !
Offline
Posted 10/1/08
EDWARD.

BUHTT! if it depends on the movie..

I WOULD SAYY JACOB<33
i think jacob looks better than edward in the movie..

ssooo yeah..
and yesh :D
...even with his wig, i gues.. -,-
4147 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / earth !! ^^
Offline
Posted 10/2/08
Jacob Black!!

yup...i'm more of a fan of Jake!!

...and in those seven minutes in heaven i'll hug him really tight!!

and nope...no making out involved...
TwilightFannabe
10134 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / NOWHERE LAND
Offline
Posted 10/4/08
Jacob .
Posted 10/4/08
edward from the book, but jacob from the movie! ^^
TwilightFannabe
931 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / The Sky
Offline
Posted 10/4/08
OMG EDWARD
TwilightFannabe
54 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 10/8/08
jacob from the movie is better and hotter than edward in the movie????
TwilightFannabe
3681 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / ...♥
Offline
Posted 10/8/08
EDWARD! I think he would be good at making out xD
TwilightFannabe
4602 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / sumwhere between...
Offline
Posted 10/8/08
OMG!!!!! Do you really need to ask????
EDWARD CULLEN <33

&& what happens during those 7 minutes stays in those 7 minutes!!!!!
^///^
TwilightFannabe
766 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Hogwarts/Forks!:]
Offline
Posted 10/13/08
Edward...and what would happen is my business!xD
Posted 10/31/08
Edward.........
TwilightFannabe
14531 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / on tour w/ GazettE
Offline
Posted 11/22/08
Edward Cullen.

Within those 7 minutes... Edward and I would re-live the moment in the bedroom... *thinks back to Twilight bedroom scene*
TwilightFannabe
1289 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / In this world!
Offline
Posted 11/22/08 , edited 11/22/08
Jacob Black or maybe Edward Cullen
Both of the are good!
Phisically it is Jacob...Mentally it is Edward
Posted 11/22/08
Edward~~
I'd hug him and feel his stone hard body and i would want to be in his arms the whole time. XD
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.