First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
Tales of Symphonia:Dawn of the new world.
7857 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Wouldn't YOU like...
Offline
Posted 7/26/08

Takkun1992 wrote:

i am addicted to these games. I beat the first like 20 times. I know everything about the game every little detail. And when i get the second one i'm gonna lock myself in my room with 20 2liter sized dr. peppersand about 100 bags of sour cream and chedder chips. I already have a bathroom in my room so i don't have to worry about that. And i'm not coming out of my room till i beat it.


wow. you must be a very big fan of this game.
356 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 7/27/08
OMG, I love ToS so much that I cosplayed ToS 2 XD. 35% done.

Posted 7/27/08
Tales of Symphonia was THE best RPG for the Gamecube BAR NONE. Before this game came out there were hardly any decent RPGs out there for GC and that's what probably made ToS more popular then it should've been and now let's switch our attention to the Wii. It basically following in the footsteps of the GC. There's pratically no top quality RPGs out there and the sequel is coming out this holiday. You can rest assure that this will be the best selling RPG for Wii so far.
7857 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Wouldn't YOU like...
Offline
Posted 7/28/08

maximiliusp wrote:

OMG, I love ToS so much that I cosplayed ToS 2 XD. 35% done.



nice.
356 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 7/28/08

LikeOmgIts_Anna wrote:


maximiliusp wrote:

OMG, I love ToS so much that I cosplayed ToS 2 XD. 35% done.



nice. :)



Thanks ^_^. trying to gather a group
4003 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24
Offline
Posted 7/29/08

dmitsuki wrote:


Hik-ari wrote:

Hmm..I saw the trailer for this game and it looks interesting. I never got to beat the first one though..I got stuck and gave up sadly. =(


Lol...how do you get stuck and give up when you have the internet at your disposal! So where did you get stuck at?


Yeah but some guides really suck and I really forgot. I remember I got stuck finding the water temple. Way too frustrating because the world is so big and they don't give you hints where to go next. And plus...the game was my friends so I had to return it by the end of the year..sadly. I think I might have to buy it again just to play the new Tales for Wii.
1629 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Tokyo, Japan
Offline
Posted 7/29/08
i keep playing the first one over and over again... still not bore with it
I wana get the game so much>_<
1629 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Tokyo, Japan
Offline
Posted 7/29/08

Hik-ari wrote:


dmitsuki wrote:


Hik-ari wrote:

Hmm..I saw the trailer for this game and it looks interesting. I never got to beat the first one though..I got stuck and gave up sadly. =(


Lol...how do you get stuck and give up when you have the internet at your disposal! So where did you get stuck at?


Yeah but some guides really suck and I really forgot. I remember I got stuck finding the water temple. Way too frustrating because the world is so big and they don't give you hints where to go next. And plus...the game was my friends so I had to return it by the end of the year..sadly. I think I might have to buy it again just to play the new Tales for Wii.


the water temple was really easy... its Thoda Rock... the most difficult part i think... is the dark temple

took me like 2hrs to figure out all of it
7857 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Wouldn't YOU like...
Offline
Posted 9/21/08
2 more months to gooo!
452 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / HERE AND NOW!!!
Offline
Posted 9/21/08
would you guys recommend all the tales of games?? cause i've looked at all of them and they look interesting but don't know if it's worth getting?
9968 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / California
Offline
Posted 9/21/08
Hmm. I preordered this one, and I am looking forward to it. But seeing as it's a sequel to Symphonia I'm thinking I had better hurry and finish the first game. Though currently I'm addicted to Vesperia.


aznfreak2092 wrote:

would you guys recommend all the tales of games?? cause i've looked at all of them and they look interesting but don't know if it's worth getting?


I've only played a handful of games from the series, and every game tends to be consistently good.

1.) Tales of Vesperia
2.) Tales of Legendia
3.) Tales of the Abyss
4.) Tales of Symphonia

I listed them in the order from the one I liked the most and so on. But like I said, they are all good games.
7857 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Wouldn't YOU like...
Offline
Posted 10/9/08
1 more month!!!! ;)

7857 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Wouldn't YOU like...
Offline
Posted 10/12/08 , edited 10/12/08

english title cover.
Posted 10/12/08
The weird thing is I actually like the english cover moar than the japanese one.
Posted 10/12/08
SYMPHONIA!!!<3333
but i dont have a wii T____T and i heard they changed the VA's up o.o thats kind of a turn off =o=
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
You must be logged in to post.