First  Prev  1  2  3  Next  Last
Do you feel like being the most luckiest people after watching a unpopular, but nice anime
1843 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Anywhere
Offline
Posted 7/26/08
Yyep. especially really really old anime.
Posted 7/26/08
haha yup...
the feeling is great...
but i will want to share it with everybody !!
Posted 7/26/08
sorta...sometimes
359 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Somewhere
Offline
Posted 7/26/08
Yep.
1128 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24
Offline
Posted 7/26/08
No, I felt left out and like none body knows good anime any more. =/
612 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Slovakia
Offline
Posted 7/26/08
Yes!!!
1293 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / california
Offline
Posted 7/26/08
yup
170 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F
Offline
Posted 7/26/08
Definitely. I felt so lucky after having watched Mushishi
1099 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33
Offline
Posted 7/26/08
VERY MUCH!
488 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 7/26/08
Glass Mask is unpopular? I didn't know that! I thought it was very well-known.
1936 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / canada
Offline
Posted 7/26/08
yep
1102 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 7/26/08
lol yea i recently got into Shakugan no Shana after watching Saiunkoku Monogatari
9398 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / United Kingdom pe...
Offline
Posted 7/26/08
yeah... supah lucky
760 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / PH
Offline
Posted 7/26/08
Yep i feel that

especially if the anime is very old or very new
890 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Australia
Offline
Posted 7/26/08
is yakitate japan considered popular?
Its a very good anime
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.