First  Prev  1  2  3  Next  Last
Shugo chara movie?
Member
313 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / earth
Offline
Posted 1/1/09
I think its not a movie~
Member
24468 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 1/1/09
It's probably not. Season 2 hasn't even finished yet anyway.

But if there is a movie in the future, it's gonna be kiddie-world! o___o
31108 cr points
Send Message: Send PM GB Post
★ Sky, Stars, Hea...
Offline
Posted 1/1/09
It's a promo not a movie.
Member
19698 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 1/1/09
if there's a movie fer SC!, i'll probbly b freakin out now ><!!!

hmmm what storyline they could give fer the movie? *thinkin*
Member
551 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26
Offline
Posted 1/1/09
promo
Member
45898 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Omggggg Stalker A...
Offline
Posted 1/1/09
if it was the movie it would be amu saving ikuto from the death rebel thing, she opens the lock, something happans and the rest idk. thats just a theory cuz its not really good to use something like this in episodes. there would be too many cliffhangers and nobody likes cliffhangers.
945 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24
Offline
Posted 1/2/09
I'd like to see a movie. Let's just hope it's popular enough. I doubt it,because I didn't know it existed until June or July or something.

I think we'd be lucky to get a third or fourth series. But who knows? Maybe more people are gonna notice it. The first Sailor Moon movie wasn't till halfway through the second series.
Member
5542 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Philippines
Offline
Posted 1/2/09
It's a promo..I wish there was a movie
15 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M
Offline
Posted 2/10/10
I know that is not the movie becuz at the end it says 2007 and its 2010 it sould be here by now
15 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M
Offline
Posted 2/10/10
AND GUYS I HAVE TO TELL YOU THIS.go to this link then find shugo chara and under that there will be shugo chara then shugo chara doki then shugo chara party http://www.animefreak.tv/glossary/s
Member
222 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Somewhere in the...
Offline
Posted 3/3/10
They should make a SC movie where Amu creates like a "dark side of herself clone" (Kinda like off of Yes! Pretty Cure 5 the Movie?) If anyone has ever watched it... and the dark Amu's name is Morihina, Uma? (Haha just a thought ^^) and she has charas too but they're the "evil" versions of Ran, Miki, Su, and Dia, and Uma chara changes with all of them in the movie like Amulet Heart-less, Amulet Black Spade, Amulet Unlucky Clover, and Amulet Dark Diamond, and they fight. The movie should include Amu chara changing with Yoru and becoming Amulet Cat/Neko or something ^^ and the ending should have Amu and Ikuto transforming into Amulet Fortune and Seven Seas! What do you guys think? ^^
Member
538 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Mexico
Offline
Posted 5/2/10
I don´t think is a movie, this is for when shugo chara was gonna came up
But i really want a movie what do you think the story suposed to be?
I think about a battle
41719 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Under a box. :3
Offline
Posted 5/2/10

mellie_loves_amuto wrote:

They should make a SC movie where Amu creates like a "dark side of herself clone" (Kinda like off of Yes! Pretty Cure 5 the Movie?) If anyone has ever watched it... and the dark Amu's name is Morihina, Uma? (Haha just a thought ^^) and she has charas too but they're the "evil" versions of Ran, Miki, Su, and Dia, and Uma chara changes with all of them in the movie like Amulet Heart-less, Amulet Black Spade, Amulet Unlucky Clover, and Amulet Dark Diamond, and they fight. The movie should include Amu chara changing with Yoru and becoming Amulet Cat/Neko or something ^^ and the ending should have Amu and Ikuto transforming into Amulet Fortune and Seven Seas! What do you guys think? ^^


OMG! That sounds very epic. O.o You must have given this much thought!
1621 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Singapore!
Offline
Posted 5/6/10
It's not the movie. At the end it says "2007" which is 3 years ago, when Shugo Chara S1 was officially aired. So that's the promo video of SC.
Member
19690 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / New Jersey
Offline
Posted 5/15/10
It's only a promo...sadly...but I do want it to be a movie, yeah they'd have to make it uber short but still it'd be a movie...
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.