First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
Post Reply FANFIC[MC]~~It's just a girl series.
Fanfic Lover
7080 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / United Kingdom -...
Offline
Posted 7/28/08
Since theres no guys in this group other than me, i'll be Akimoto Kazuma... hehehe sounds intresting.
Fanfic Lover
15366 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / United states. yay.
Offline
Posted 7/28/08
Here is the first part! It's kinda boring, though. I tried to make it funny...ish, but it kinda turn to awkward...ish story. hehe. Hope you enjoy it.

Part 1
------------------------------------
Lunch break. Outside the dance room.

Massu: Ahhh. so hungry. -starts rubbing his stomach-

Yamapi: well, it's pretty rare that everybody is free right now.

Koyama: yeahh. We should all go out to eat.

Ryo: What should we eat?

Yamapi: Should we go out to eat sushi?

Tegoshi: I was thinking we should go out to eat pork meat.

Massu: How about Ice cream?

Shige: Ehh?? Why not cupped ramen?

The members started to fight about what they should go out to eat. It has been a month ever since that 'accident' with Michiyo and News. Ever since that day, news had never mentioned it to Michiyo and each other. All the news members have been trying to forget about Michiyo. Around the corner, there was these two girls talking.

Girl #1: Ne ne. Did you heard about Michiyo-san?

Girl #2: Ehh, News' dance teacher's assistant?

News stopped to listen.

Girl #1: Yeah yeah. I heard that Michiyo broke up with her boyfriend.

Girl #2: Ehhh??? Majide?? Why??

Girl #1: I don't know. OH. We better get back or else the boss will get mad.

The news member exchanged looks. Everybody had light bulbs above their heads.

Tegoshi: Maybe we'll go out later, ne?

News: yeah yeah. Let's go out next time.

The news members went their seperate ways. Just try to guess what they were doing. [evil laugh]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Massu's side

Massu was sitting outside the dance room eating ice cream.

Massu: aren't you a yummy little ice cream. -lick lick- -then he goes into a high voice- Yep. i'm so yummy. Eat me more, Massu-kun. -lick lick-

Kumiko and Micky was walking down the hallway and saw Massu eating his ice cream.

Micky [whispering]: Hey, look at over there? -points at Massu-

Kumiko [looks at where Micky was pointing]: What?? The ice cream? I don't like strawberry.

Micky: Not that you idiot. The one who's holding the ice cream.

Kumiko starts squinting her eyes: who. who. who. is it?

Micky: Why are you so dense? It's Masuda, FROM news.

Kumiko: EHHH??

Kumiko takes another look: OM. MY. GOD. IT IS MASUDA!!! KYYAAAAAAAAAAAAA~!!

Massu stops eating at looks up. He smiles at the girls.

Massu: Oh, domo. Do you guys have a napkin?

Kumiko: uh.uh. uh. uh. uh. [Kumiko knudge her] uh. I have a hankerchief. Here you go.

Kumiko walks to Massu, but she doesn't notice her shoelaces are untied so she falls down on top of Massu. And the ice cream that Massu was holding squash onto his face.

Kumiko: ite...

Micky:

Kumiko looks up and sees she on top of Massu. So she got off. But then she notice that there was ice cream all over his face.

Kumiko: [silence for 10 secs] Ahhh!!! GOMENASAI!

Kumiko takes her hanky and stuffed it in Massu's face.

Micky:

Massu: !@#$%^

Massu takes Kumiko's hand. Kumiko face starts to get really red.

Massu: Arigatou, ne. But i could do it myself. -smile-

Massu gently take the hankerchief and let go of her hand.

Massu: Ahh, but my makeup is ruin, though.

Kumiko: Gomen!! Honto ni, gomen!

Micky: But to make it up for you, this girl is going to do your makeup.. for free!!

Kumiko: This girl is going to do what?

Micky: -glare at Kumiko- she's a REALLY great makeup artist.

Massu: Ehhh!! okay. Please do my makeup. -smile-

Kumiko: Err... hai?? Just...ummmm... let me... get my makeup.... thingy.

Kumiko got up.

Micky [whispering]: You better owe me.

Kumiko did a sarcastic smile and left.

Micky looks at Massu and did a small smile.

Kumiko:*Micky is sooooooooo gonnna get it.*
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Not that interestin right?? Hopefully the next part will be better. ^_____^
32671 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/28/08
LOL
"Massu: aren't you a yummy little ice cream. -lick lick- -then he goes into a high voice- Yep. i'm so yummy. Eat me more, Massu-kun. -lick lick-"
I could picture massu doing that. XD
pssst btw who's gonna end up with my shige? lol can i be that person XD (if u dont mind)
Fanfic Lover
15366 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / United states. yay.
Offline
Posted 7/28/08 , edited 7/28/08
hehe. Okay!! I'll see what i can do. ^-^
Moderator
28551 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / JE box | YG hotel...
Offline
Posted 7/29/08
waah!..its soo funny!

esp when massu said !@#$%^...i wanna know what's he saying in der

kip it up futago chan!!!ur good in making funny parts...i'm telling u that..*still laughing*
Fanfic Lover
948 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 7/29/08
haha.niceeeee~♥
i love it~!!
Creator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 7/29/08
weeeeeeeeee!!
a new fic!! ^-^
lemme read it first okii?? ^-^
Creator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 7/29/08
Finally!!
I've got the time to read it!! ^-^

btw..
It's so nice!!
keep it up!! xD
Fanfic Lover
15079 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Japan *where i dr...
Offline
Posted 7/29/08
kyaaa..i love it..its so funny how massu talk to himself!!
Fanfic Lover
7080 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / United Kingdom -...
Offline
Posted 7/29/08
hahaha its funny.... i like massu
Fanfic Lover
15079 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Japan *where i dr...
Offline
Posted 7/29/08
me too!!
Fanfic Lover
15366 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / United states. yay.
Offline
Posted 7/29/08
Ahhh! Thank you everyone!!!
Fanfic Lover
15366 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / United states. yay.
Offline
Posted 7/29/08
Another long boring part. It seems like i type to much, ne. xDD Well. Enjoy reading.

Part 2
-----------------------------------------------------------------
Shige's side

Shige was standing outside the building. Shige took out his wallet. He only had $20.

Shige: What am I going to spend with $20?

Shige looked around and saw a store, called Big Market.

Shige: Maybe I'll get food there.

Shige put on his hat and sunglasses and went inside the store.

Worker #1: oi. Hamano-san. Stack these on the shelves.

Aya: Hai.

Worker #2: ne ne. Hamano-chan. Can you take over my shift. I got a date. hehe.

Aya: but but...

Worker #2: Arigatou~!!

Aya: -sigh- okay.

Worker #3: Oi. Hamano, did you already put the priced tag on this?

Aya: Gomen. I haven't.

Manager: I don't pay you for just hanging around!!

Aya: Gomenasai, boss.

Manager: Whatever, just put the price tag now.

Aya: Hai.

Aya stopped putting the items in the shelves and went to put the price tags, but she accidently tripped over a box and the things fell out. The workers started to laugh at her. Aya quickly tried to the stuff back.

Manager: OI! HAMANO! I don't pay you to play around!!

Shige: IT WASN'T HER FAULT!

Shige took his glasses and hat off.

Workers and Manager:

Shige went to help Aya pick up the stuff.

Shige: Are you okay?

Aya:..................I'mm.... okay...

Shige: Ahhh. that's good. Oi. get that one over there. -points-

Aya: Hai. -goes where Shige points-

Shige: Not that one. That one!! -he quickly points to another spot-

Aya: Ah gomen. -goes where he pointed-

Shige: At least take the one you were at.

Aya: Ahh. Hai. gomen. -goes back-

Shige: But since you're already there, just take that one.

Aya: Eh? Okay.

Shige: *Why doesn't she ever say no?*

People started to notice that Shige was there.

Shige: Oh dang. We better hurry.

Aya: hai.

Aya and Shige were going to get the last item, but then their hands touched. Then they both looked at each other.

Aya: -gasps- -she takes her hand away- Ah. Dozo. -points at the thing-

Shige took the thing into the box: Ah. Well i got to go.

Shige put on his hat and sunglasses and left. People start to follow.

Aya: Ahh, ARI......gat..tou.

But Aya said it to late. Aya starts to look at her hand and puts it on her chest.

Aya: *Ahhh. What is this feeling?*
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Moderator
28551 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / JE box | YG hotel...
Offline
Posted 7/30/08 , edited 7/30/08
Waah!

this part can be soo sweet!Poor Aya!I'm also left out with a question...Why is she not saying no?
Fanfic Lover
15079 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Japan *where i dr...
Offline
Posted 7/30/08
kyaaa..its so good! me love it!! i wonder who my character counter part is!!!
more more more more!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
You must be logged in to post.