First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
How/Why do Asians look younger than they are?
275 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Retarded island c...
Offline
Posted 3/9/07
I think asians look young cuz they know how to look after themselves. Or mayb its just genes... I dun even know it myself~ & i'm asian.... >____>ll Most of the ppl I meet look older than thier age... So, tht means, asians r not really vampires rite??
15809 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 3/9/07

kyuumew wrote:

I think asians look young cuz they know how to look after themselves. Or mayb its just genes... I dun even know it myself~ & i'm asian.... >____>ll Most of the ppl I meet look older than thier age... So, tht means, asians r not really vampires rite??


^ That's what you think ...
you just haven't awaken to your abilities yet




I'm not bored... what are you talkin bout?
764 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / From queens with...
Offline
Posted 3/9/07
Don't be surprised if you see me behind a bar sucking on a neck....

im just gonna get me some sweet can-dy....
17244 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / im fine! thank you!
Offline
Posted 3/9/07
yeah.. i think asians suck blood..
im asian therefore.. i suck blood?
nope.. i dont think so
997 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Badda Bing Badda...
Offline
Posted 3/9/07
..... asians are not blood suckers... but yes i agree we do look young for our age... for instance.. my bro is 23.. and people think he is 18... agazing isn't it..... not really..lol....
835 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / Whitebase
Offline
Posted 3/9/07
I'm about to hit 25 and I still get carded to buy paint at most hardware stores. (Supposedly, some places require you to be at least 16 to buy paint.)

My mother is in her late 40's. Would swear she's in her late 20's. As a teen, my friends usd to ask if I could hook them up with my sister. Much to my confusion as I did not have a sister. They were referring to my mother.

Regardless, I'm not sure how long I'll stay young looking but it runs in the family so I hope I don't pull the Mr. Miyagi when I turn 40.
58667 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / New York
Offline
Posted 3/9/07
My dad's 39 but veryone thinks he's my brother. I HATE THAT!

He says it's our health, that we asians take better care of ourselves or something. idk
38074 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / New York
Offline
Posted 3/9/07
My dad too. When my friends meet my dad they were like "hey, your bf is hot"! haha
1640 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Freaky Fetish Land
Offline
Posted 3/9/07
i also think it has to do with the rice haha.
ppl used to think i was 2-4 years younger then my actual age, but ever since i moved out and started living with my bf who is italian/irish, i havent eaten asian food in a longtime, maybe once a month or so. so now i look about my age or a few years older. Also my mom is in her 50s and she looks like she is in her earlier 30s, and my stepdad who is white is 62 years old and looks like he's in his earlier 40s. so i guess it also has to do with life style, eating habits, and probably no to much sun light
5986 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / lazing in England
Offline
Posted 3/9/07
So, the general agreement -- it's to do with food, especially rice?

Sorry, but there's a neon sign 'Sceptic' flashing on my forehead.
66185 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / UK
Offline
Posted 3/9/07
^haha

Nope, i'm pretty sure it's mostly due to the fish. They contain alot of oils that are good for the skin- and the skin is a major revealer of age!
^-^
67850 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Japan
Offline
Posted 3/9/07
I personaly find it more remarkable with asian men then women. I find women in their 20s is noticable... but the asian men... anywhere beweetn 15 and 30 I have a hard time telling the difference. I think I might end up in jail when i go to Japan
Posted 3/9/07
i dont look young for my age. [hint: im not 59]
people always mistake me for much older
maybe it depends on how u were brought up? i dont know
5131 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / nyc
Offline
Posted 3/9/07

p123v567 wrote:

Nah. . .Asians look young due to rice. . .LOL we eat tons of it.


so true. i eat rice at least 2 times a day. also because of asian herbs. ech i hate them but it`s really good for you. that`s probably why asian`s life spam is higher then americans. but i have no idea why asians look so young. guess how old she is she`s 28!!:O
6887 cr points
Send Message: Send PM GB Post
70 / F / Travels to Wales!
Offline
Posted 3/9/07
Chinese people have baby faces ^^

Me too! People thinks I'm 2 years younger than I really am o_O
But in China, they think I'm DAMN old >< Like a grandma!

<< 66 years old
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.