First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply FANFIC[MC]~~Musical Dramatic HS
Moderator
28551 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / JE box | YG hotel...
Offline
Posted 7/28/08
waah!its not ugly!!!

its kawaii!!!its like the chibi version!!cho kawaii!
Fanfic Lover
9933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Indonesia
Offline
Posted 7/28/08
kawaii~!!
ahahahah
loveeeee it~
Moderator
7489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Daiki, Fuma & Mas...
Offline
Posted 7/28/08
waaaa not really

weeeee geh chan i always remember your fanfic!!!!! kyaaaa!!! hahaha
Moderator
28551 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / JE box | YG hotel...
Offline
Posted 7/28/08
nyahah!

u can handle dat...ac2lly i'm also excited what will happen to the next part too...i min of corz..i knew how the story works..eheh
Fanfic Lover
4331 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / behind you;
Offline
Posted 7/28/08
WHOAH DEENCHAN .
love the first part so much ..
who the boy that BUMP into me ??
ahahaha .
xDD
I HATE HIMITSUUU !!
Fanfic Lover
4331 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / behind you;
Offline
Posted 7/28/08
WHOAH DEENCHAN .
love the first part so much ..
who the boy that BUMP into me ??
ahahaha .
xDD
I HATE HIMITSUUU !!
Creator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 7/28/08

jally23 wrote:

LOL! hsj-chan's the wife of yamada and yuto. XD jk. :D




hahaha!!
yeah!!
so cool ne??
xDDDDDDDDDD
Creator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 7/28/08
btw..deen..
can't wait for the next part!!
OMGosh!! ^-^
Fanfic Lover
15079 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Japan *where i dr...
Offline
Posted 7/28/08
waaa...i LOVE IT!! demo all the characters are already chosen..demo..i love ur drawings..so pretty!
Posted 7/28/08
yay!! ahahaa.. im here.. niwei, i juz read it juz now..
yipee.. kawaii... post post post.. ahahaha
Fanfic Lover
5272 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / earth
Offline
Posted 7/29/08
kawaii!!! haha! it's so cute! i wonder what's inside the obento if maki. O.o. haha! XD
Fanfic Lover
5272 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / earth
Offline
Posted 7/29/08

hsj9392 wrote:


jally23 wrote:

LOL! hsj-chan's the wife of yamada and yuto. XD jk. :D




hahaha!!
yeah!!
so cool ne??
xDDDDDDDDDD


yeahh!! you're so lucky!
Creator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 7/29/08
Yes
I am lucky!!
thanks deen-chan!! ^-^
Moderator
28551 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / JE box | YG hotel...
Offline
Posted 7/29/08
i agree with jally chan too...

hsj chan ur lucky!!!and w8.............................ur on !!!...are u also on in ur ym?...

i got something to ask..ehheh
Creator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 7/29/08

deen22 wrote:

ah... gomen for this busu drawing of Chisato and charu..

i dont know how to make a good hand hahaha


Charu chan.. gomen if its busu


Chisato... gomen if its busu
<---------- It does look like you!! so KAWAII!!


First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.