Post Reply 4Kids owning the rights to Death Note?
Posted 7/29/08
Yesterday after searching around one topic, I found this picture on one post.



There was also a spoiler tag with the following writing in it:



Talk about 4Kids now owning new right's to Death Note, or as they like to call it, Shadow Note.

(Credit to ois9 for Information and kstev for the picture.)
Member
23257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In an Ideal World...
Offline
Posted 7/29/08
Thats horrible, I refuse to watch that. They already show the English dub on Adult Swim anyway. And the show is definitely not for little kids, especially the last episode. So they'll probably be changing A LOT if its on a kids channel. It'll probably be waay different from the original.. Why do they want to appeal to little kids with such a dark show anyway? It looks too hard to me.
Posted 7/29/08
^ I sent 4Kids hate mail last night on why they are showing it. 4Kids most likely have never watched one episode of it.
90652 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Irvine, CA
Offline
Posted 8/2/08
Are you serious?! I thought it was Cartoon Network at first -.-;;
Member
22681 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / E-arth
Offline
Posted 8/5/08
"The Shadow Note makes people disappear forever"
AHAHAHA XDD
OMG I started laughing so much when I read that XD

Hopefully this is a bad joke someone made up o___o

Isn't 4kids, umm for kids XD
I don't see how they could turn Death Note into a kids show, unless they want to re-animate a lot of it o__O
Member
15331 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 8/6/08
i really hope this is fake and if it isn't fake they'll be wrighting there own death of the show, i dont have nothing against 4kids tv but this shadow note crap would be the dumbest thing 4kids tv ever did, just think about the voice overs
Member
10804 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 8/6/08
LOL.
if this actually happened, how are they gonna edit it so ryuk/rem/ other shinigami dont scare the little kiddies ? XD
oh the powers of re-animation >o<
its not gonna be like death note at all *-*
Member
300 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 8/8/08
WWWOOOOOWWW thats lame!!

how are they gonna try to change up the original??


and i think the whole plot ans story of death note is WWAAAAYY too much for the little kiddies...

its kinda in the title!!

DEATH note.
duuuhhh

RIDONKULOUS!!!
Member
300 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 8/8/08
i laugh at whoever thought this up


BBBAAAAA HAAA HAAAAA

you fool!!
Member
171 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Philippines
Offline
Posted 8/12/08
HOW LAME
Member
1984 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 8/14/08
guys.. is it true..???
Member
5669 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / (Insert funny loc...
Offline
Posted 8/14/08
I DONT THINK ITS TRUE VIZ MEDIA OWNS THE RIGHTS
58296 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / ♫Sailing though t...
Offline
Posted 8/14/08
omg it wouldnt even work think about it
BLOOD
GUNS
GUNSHOTS
CURSING
FIRE
EXPLOSIVES(sp?)
and DEATH GODS what r they gona call them?!?! and how is L gona die then? what about ray penbar, Light even his father this will not work out not at all!!!
18850 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / In my room
Offline
Posted 8/24/08

eevee9999 wrote:

omg it wouldnt even work think about it
BLOOD
GUNS
GUNSHOTS
CURSING
FIRE
EXPLOSIVES(sp?)
and DEATH GODS what r they gona call them?!?! and how is L gona die then? what about ray penbar, Light even his father this will not work out not at all!!!


OMG that must suck!! I wouldn't be caught dead watching that!!! I agree with eevee9999 it wouldn't work!
You must be logged in to post.