First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
Post Reply The Melancholy Of Haruhi Suzumiya 2nd Season
Member
456 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 5/11/09

XxXFl0oD3RXxX wrote:


haime_cj wrote:

cuz i stopped watching the cartoon style it's not so great



Ahahaha Suzumiya Haruhi-chan no Yuutsu is AWESOME!!! Cracks me up all the time!



are you talking about the 1st season??
Posted 5/11/09

haime_cj wrote:


XxXFl0oD3RXxX wrote:


haime_cj wrote:

cuz i stopped watching the cartoon style it's not so great



Ahahaha Suzumiya Haruhi-chan no Yuutsu is AWESOME!!! Cracks me up all the time!



are you talking about the 1st season??


Uhh... it only has one season?
105 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / My house.....
Offline
Posted 5/11/09
Yeah Suzumiya Haruhi-chan no Yuutsu is awesome.. He probably doesn't get J-humor..
Member
1320 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Philippines
Offline
Posted 5/13/09
Original Anime: The Melancholy of Haruhi Suzumiya(Suzumiya Haruhi no Yuutsu)--14 eps.
Chibi Version:The Melancholy of Haruhi-chan Suzumiya(Suzumiya Haruhi-chan no Yuutsu)--last time i watched i saw 15 eps.

Both are awesome but still I prefer the original I hope there's a second season of the original.
Member
456 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 5/13/09

XxXFl0oD3RXxX wrote:


haime_cj wrote:


XxXFl0oD3RXxX wrote:


haime_cj wrote:

cuz i stopped watching the cartoon style it's not so great



Ahahaha Suzumiya Haruhi-chan no Yuutsu is AWESOME!!! Cracks me up all the time!



are you talking about the 1st season??


Uhh... it only has one season?


uhmm it has the cartoon-style i think it's season 2 or is it not?
Posted 5/13/09

haime_cj wrote:


XxXFl0oD3RXxX wrote:


haime_cj wrote:


XxXFl0oD3RXxX wrote:


haime_cj wrote:

cuz i stopped watching the cartoon style it's not so great



Ahahaha Suzumiya Haruhi-chan no Yuutsu is AWESOME!!! Cracks me up all the time!



are you talking about the 1st season??


Uhh... it only has one season?


uhmm it has the cartoon-style i think it's season 2 or is it not?


Nah the chibi version isn't the season 2
Member
456 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 5/15/09

XxXFl0oD3RXxX wrote:


haime_cj wrote:


XxXFl0oD3RXxX wrote:


haime_cj wrote:


XxXFl0oD3RXxX wrote:


haime_cj wrote:

cuz i stopped watching the cartoon style it's not so great



Ahahaha Suzumiya Haruhi-chan no Yuutsu is AWESOME!!! Cracks me up all the time!



are you talking about the 1st season??


Uhh... it only has one season?


uhmm it has the cartoon-style i think it's season 2 or is it not?


Nah the chibi version isn't the season 2


so it isn't huh
but it's still a bit boring .............
164 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M
Offline
Posted 5/21/09
yay new episode from the rebroadcast cast is out :D

and it's my favorite story arc the bamboo leaf rhapsody story arc too
10652 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Indonesia Raya
Offline
Posted 5/22/09

check streaming website online. Season 2 is already out.!!!!
Member
1320 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Philippines
Offline
Posted 5/22/09
yeah I checked it out. It really is out
164 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M
Offline
Posted 5/22/09

Ryutai-Desk wrote:


check streaming website online. Season 2 is already out.!!!!


rebroadcasting =! new season

since the second season would be around the disappearance of suzumiya haruhi which would cost a lot of confusion due to the original run omitting lots of story arc which would have continuity problems for the new season, the rebroadcasting would include another extra 14 ep not avalible in original run.

basically it's a directors cut version, or simple yet its kanon 2006
10652 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Indonesia Raya
Offline
Posted 5/22/09

GarethXL wrote:


Ryutai-Desk wrote:


check streaming website online. Season 2 is already out.!!!!


rebroadcasting =! new season

since the second season would be around the disappearance of suzumiya haruhi which would cost a lot of confusion due to the original run omitting lots of story arc which would have continuity problems for the new season, the rebroadcasting would include another extra 14 ep not avalible in original run.

basically it's a directors cut version, or simple yet its kanon 2006


yep. rebroadcasting = new season.
Does that means there'll be another ep which not related to main story?
The main story for this season is disappearance or includes from another arc?

And how about Suzumiya Haruhi-chan? I love this show

164 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M
Offline
Posted 5/22/09 , edited 5/22/09
seems that the extra 14 ep would be the new season guess the story wouldn't reach until the anger of suzumiya haruhi story arc.
Member
109 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21
Offline
Posted 5/28/09
...for those who are interested...SEASON 2 IS HERE...
http://www.youtube.com/watch?v=MZ1WSvEJE4s
...watch it before its pulled off youtube....
945 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21
Offline
Posted 5/31/09
I thought when the new series came out there'd be a media frenzy. This is Haruhi we're talking about.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
You must be logged in to post.