First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
● General Chat
BGICR Supporter
64822 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 7/29/08 , edited 8/7/08
Back To General Chat! XD
BGICR Supporter
64822 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 7/29/08
haha...no one's talking...TALK DAMN IT!
Jk XD
BGICR Supporter
23257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In an Ideal World...
Offline
Posted 7/29/08
Lol isn't this what the wall was for?? And whilst I was typing this i got whooshed away back to the forum. I think someone tore the space time continuum again...... Lol!
BGICR Supporter
64822 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 7/29/08
ROFL....NONO THE WALL IS VERY...CRAZY XD
BGICR Supporter
64822 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 7/29/08
it's being spammed n taken over by someone names "marymannly12"....
SHE COULD BE ANYWHERE....
BGICR Supporter
23257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In an Ideal World...
Offline
Posted 7/29/08
Hahaha!! But I must get tons of posts so I can own everyone. Except you, you have like 800....O.o, I'll have to do 800 posts in 2 days to beat you. I doubt thats going to happen lol.
BGICR Supporter
23257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In an Ideal World...
Offline
Posted 7/29/08
OMG I see her!! *tackles mary*
BGICR Supporter
64822 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 7/29/08
LOL LMFAO XD
NOOOOOOOOOOO IT ISNT MEEEEEEEEEEE >.>
BGICR Supporter
23257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In an Ideal World...
Offline
Posted 7/29/08
LIES!!!!!

*throws rotten pie at mary*

This is your punishment!!!

Muahahaha.

BGICR Supporter
64822 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 7/29/08
NOOO I FIGURED OUT THE REAL CULPRIT! ITS
BlackMagic98!!!!!!!!1
SHE HAS BEEN FRAMING POOR LITTLE MARY THIS WHOLE TIME >.>
XD
BGICR Supporter
23257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In an Ideal World...
Offline
Posted 7/29/08 , edited 7/30/08
WHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

The only poor little mary I see is the one with the lamb.

I know who the real culprit is!!!!! Its......itss.....itsssss........................darkbladeslasher!!
BGICR Supporter
64822 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 7/30/08
OMFG LETS GO SPAM HIM!
JK ROFL XD~
NONO ITS-ITS-
imnottheculpritesodontfreakinblamemeok
ROFL XD
BGICR Supporter
23257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In an Ideal World...
Offline
Posted 7/30/08
No I'm sure that its darkbladeslasher, lol I'm gonna PM him and tell him that I know he did it!!!
BGICR Supporter
64822 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 7/30/08
wah i need to go TTnTT bye!~~~~
BGICR Supporter
23257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In an Ideal World...
Offline
Posted 7/30/08
Kk! Bye!!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.