[Marching] Band.
7164 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Texas
Offline
Posted 7/30/08 , edited 8/21/08
i couldn't find another thread about marching band/whatever.
---------------------------------------------------------------------------------------

is anyone here in marching band?
colorguard counts as it, too.

hmm, so i'm doing marching band next year and i'm regretting it.
haha. it's super lame now.
i thought it'd be fun, but nope.
and in highschool you have to like practice forreal or they'll know.
=/

edit:
i totally take back what i said.
i LOVE band. haha.
it's amazing.
except for when people yell at you for sucking and stuff.
let's hope summit makes state this year!
2652 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 7/30/08 , edited 7/30/08
I apologize for my ignorance, but what's a marching band?

Edit : OH wait! I know what that is. In the high school I'm going to they don't have it. (Since it's a french high school in an english city)
Posted 7/30/08 , edited 7/30/08

NiNaBoN wrote:

I apologize for my ignorance, but what's a marching band?


It's a group of musicians, generally they perform outdoor.
Instruments: Percussion, woodwind, brass, etc. >_>

Besides that I think this thread should be rather in the music section as it is about music...

Wrong section.(should be in the music section)

Reported~

2652 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 7/30/08

I-Killerbee-I wrote:


NiNaBoN wrote:

I apologize for my ignorance, but what's a marching band?


It's a group of musicians, generally they perform outdoor.
Instruments: Percussion, woodwind, brass >_>

Besides that I think this thread should be rather in the music section as it is about music...

Floetry~


Oh I know you So that's how it is..you changed email


Thanks for telling me, I just remembered what it was.
Posted 7/30/08

NiNaBoN wrote:


I-Killerbee-I wrote:


NiNaBoN wrote:

I apologize for my ignorance, but what's a marching band?


It's a group of musicians, generally they perform outdoor.
Instruments: Percussion, woodwind, brass >_>

Besides that I think this thread should be rather in the music section as it is about music...

Floetry~


Oh I know you So that's how it is..you changed email


Thanks for telling me, I just remembered what it was.


Lol, yeah, I am famouusss xP Meh, I got annoyed seeing so many midnights here on CR -_-
Posted 7/30/08

you mean like this o0?
Posted 7/30/08
HELL NO!!!
2709 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / FronT of PC, Watc...
Offline
Posted 8/5/08
lol! theres one page of malaysia band community...
the kl world band marching competition every year
voteband.net

Im not really a band freak! I just love classical music thats all!
6499 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Minnesota
Offline
Posted 8/21/08
i'm in marching band i have to memorize 4 song,
3 of the songs i have to memorize field show too yeah it hard work
but it fun going to competitions in big cities and getting out of school
for it.
147 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / 3rd rock from the...
Offline
Posted 8/21/08
colored me stunned - a thread about marching band.
in my neck of the woods, we band students affectionately refer to ourselves as "band geeks"
but I love band! :P:P:D:D I'm such a dork, teehee
actually I have a marching band rehearsal later this evening to prepare for the football game tomorrow night (football as in american football, not soccer...just to be clear) sooo, wish me luck!
7164 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Texas
Offline
Posted 8/22/08

laynelovesjiro wrote:

colored me stunned - a thread about marching band.
in my neck of the woods, we band students affectionately refer to ourselves as "band geeks"
but I love band! :P:P:D:D I'm such a dork, teehee
actually I have a marching band rehearsal later this evening to prepare for the football game tomorrow night (football as in american football, not soccer...just to be clear) sooo, wish me luck!


omg, i have a performance today for meet the band night!
first time performing in front of people.
good luck to you!
2168 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / under a rock!
Offline
Posted 6/10/09
Im in marching band at Martin! This years show music is requiem for a dream, its music from the movie dark knight! I love it! Woodwinds kick brass!!!
Ghost Moderator
AHTL 
87565 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / Norway
Online
Posted 6/10/09
I used to be in a marching band, played drums and other rhythm instruments.

Grew bored of it, and annoyed that I didn't have space for a drum set at home.
You must be logged in to post.