First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
erika toda and ryo nishikido starring together in a new drama!
452 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / italy
Offline
Posted 8/5/08
wanna seeeeee love ryo
1510 cr points
Send Message: Send PM GB Post
nowhere land
Offline
Posted 8/5/08
it seems cool. let see
3335 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / sunny California :]
Offline
Posted 8/5/08
can't wait till i can watch it! ;D
4000 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / MD
Offline
Posted 8/5/08
this will be very interesting....i want to see if nino and ryo have good chemistry...considering their personalities
4529 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / NYC
Offline
Posted 8/6/08
ooh, sounds good. I can't wait
1202 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 8/6/08
OMGGG!
My two favorites actors are in the same drama again!<33
Ryo&Toda. :D:D
It's cool that's Nino is gonna be in a drama again, yay!<3
I definately cannot wait for this!
1445 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/6/08
i would want to watch this--if ryo wasn't in it.
6442 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 8/6/08
cool!! i'll watch it ^^
Posted 8/6/08
this is something to look forward to...i like all 3 of the main cast..
Posted 8/6/08
i just realized... she's that girl in hana yori dango that took credit for tsukushi's cookies.. anyway, this drama sounds interesting...
4231 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / California bby!
Offline
Posted 8/6/08
like Kurosagi....?

Well I like that idea better than a love story between them ne?
1393 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Michigan
Offline
Posted 8/6/08
Erika Toda is one of the hottest japanese girls ive seen. I first saw her in the live action Death Note, and she was hot and gorgeous as hell.
1453 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 8/6/08
o0o0o , cant wait <3
338 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Singapore
Offline
Posted 8/12/08
CAN'T WAITTTTTTTTT! Good combination of actors and actresses. Crap how wish I can watch it right now.
1076 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / South Sac
Offline
Posted 8/12/08

Jujubie wrote:

Wow! Sugoi!

I'm so looking forward to this drama! When I first heard the Nishikido and Toda were starring in a new drama I thought it's be as a couple! At least they play siblings, and the synopsis sounds sooo interesting! Swindlers! Sorta reminds me of Kurosagi (hehe)! Although this seems much darker!

Can't wait for it!

<3


I thought that they were gona be a couple too. Man. Oh well. But yeah, this drama so remind me of Kurosagi.
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.