First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
Post Reply Who Is The SEXIEST IN THE SERIES?
Member
28093 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Anywhere
Offline
Posted 12/10/07
Yoruichi, Rangiku and Orihime LOL XD
5341 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / Southern Cali.
Offline
Posted 12/10/07
Renji, Byakuya, and Nova
42015 cr points
Send Message: Send PM GB Post
37 / F / Fort Meade, MD
Offline
Posted 12/10/07
I gotta go with Renji...
















Bankai, baby...
*drool*

Edit: yes i know i'm a little obsessive... but dear GOD... if there were a man IRL that looked like him.. i would SOOOOOO rape him.
9690 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 12/10/07
My dear Byakuya, Ichigo!!
Ichigo + Bankai = OMG xD *-*
Member
2757 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Westeros
Offline
Posted 12/10/07
orihime
Member
1634 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Kurosaki Clinic,K...
Offline
Posted 12/10/07
nel(when she transformed into a woman in manga),matsumoto,hitsugaya and byakuya....
Member
215 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / S'pore
Offline
Posted 12/16/07
matsumoto
Member
9881 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / underwater
Offline
Posted 12/16/07
Toshiro XD
198 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 12/16/07
Well i was going to say Ichigo is but...that would be kinda [email protected] (sry for ppl that are males and upload male pics :P) anyways Orihime Inoue (Is kinda stuped girl but... she is also prety nice girl with big balloons )
Member
1879 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In my ImagiNation
Offline
Posted 12/18/07
shihoin yoruichi
Member
6349 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / Philippines
Offline
Posted 12/19/07
grimmjow, byakuya, ichigo, renji, nell, matsumoto
Member
896 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / milky way
Offline
Posted 12/19/07

MagnustheBlack wrote:

Id have to say Soi Fong

and Hailbel


o.O

sexy's gotta be matsumoto& of course, the above ^
1922 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / in ur bed
Offline
Posted 12/20/07
Byakuya...if we're talking guys - since you guys have pretty much covered the girls...
Member
896 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / milky way
Offline
Posted 12/20/07
What about Renji?
508 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Singapore
Offline
Posted 12/21/07
for male zaraki

for female, hinamori
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
You must be logged in to post.