First  Prev  1  2  3  Next  Last
[FULL ] Japanese Hair Style Contest #6 TAKE PIC NOW!
Member
14504 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / England
Offline
Posted 8/2/08

Shadow-KitexP wrote:


chocuqueen wrote:


Shadow-KitexP wrote:

hey,
can i join chocuqueen???
*im a guy btw*


yesyes of course you can :] k thanks for telling me. >< cz i was like..hmm are you a guy or a girl.. *scratch head*


lol.... dw dw dw, its a common misconception... TO ALOT OF PPL!!!! ><


but doesnt it say M on your profile?
Member
432 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Nwonknu =D
Offline
Posted 8/2/08 , edited 8/2/08

Zhai wrote:


Shadow-KitexP wrote:


chocuqueen wrote:


Shadow-KitexP wrote:

hey,
can i join chocuqueen???
*im a guy btw*


yesyes of course you can :] k thanks for telling me. >< cz i was like..hmm are you a guy or a girl.. *scratch head*


lol.... dw dw dw, its a common misconception... TO ALOT OF PPL!!!! ><


but doesnt it say M on your profile?


yesh... it does, but when ppl start talking to me, they always end up going....
'You sure you're not a girl, cause you ....?'
and ill leave it at that.... ><
Posted 8/2/08

alexkazu wrote:



uhyooooo.

based on yamashita tomohisa 2-block hairstyle + one from oshare hair catalog spring 2008 magazine.

felt like puttin a hairclip today. ヽ(´∀`)ノ


haha nice picture :] uhmuhm can you give more then 1 picture ? :] it doesnt have to be with fan sign tho.. yea nice hair :]
Posted 8/2/08

Shadow-KitexP wrote:


Zhai wrote:


Shadow-KitexP wrote:


chocuqueen wrote:


Shadow-KitexP wrote:

hey,
can i join chocuqueen???
*im a guy btw*


yesyes of course you can :] k thanks for telling me. >< cz i was like..hmm are you a guy or a girl.. *scratch head*


lol.... dw dw dw, its a common misconception... TO ALOT OF PPL!!!! ><


but doesnt it say M on your profile?


yesh... it does, but when ppl start talking to me, they always end up going....
'You sure you're not a girl, cause you ....?'
and ill leave it at that.... ><


lol i thot you were a girl cz you have shou on your dp..^^;; some of the cr girls have him on their dp..
so yea! soorry ><;;; haha
Member
1703 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / San Diego $D babbyy`
Offline
Posted 8/2/08
can i join o.o
Posted 8/2/08

sincerelyshe wrote:

can i join o.o


yupyup!

GIRLS FULL :]
need boys now ^^
Member
6826 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Akranes,Iceland
Offline
Posted 8/2/08
can I join

sry I kinda shot the pic late.
Posted 8/2/08

guzzi wrote:

can I join

sry I kinda shot the pic late.


haha okok can you send me more then 1 pic :] it doenst have to be with fansign.. i only need one :] but now only need more pic of you..haha
Moderator
638 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / california homie
Offline
Posted 8/3/08
wow that was fast. the last contest took forever to sign ppl up! YAY
Posted 8/3/08
haha yeah i knoww
Posted 8/3/08

chocuqueen wrote:

haha yeah i knoww


lmao I lostt ahahaha XD might not take a new pic..
and I like the ohare kei hair dude lmao xD
Posted 8/3/08

smfqlc0102 wrote:


chocuqueen wrote:

haha yeah i knoww


lmao I lostt ahahaha XD might not take a new pic..
and I like the ohare kei hair dude lmao xD


y r u lost ? O_O;;
and whos the oshare kei dude ?
Posted 8/4/08

chocuqueen wrote:


smfqlc0102 wrote:


chocuqueen wrote:

haha yeah i knoww


lmao I lostt ahahaha XD might not take a new pic..
and I like the ohare kei hair dude lmao xD


y r u lost ? O_O;;
and whos the oshare kei dude ?


I said I lost o.o not I'm lost lmao

and the oshare kei hair dudeee uhh the one with the pin lol
Posted 8/4/08

smfqlc0102 wrote:


chocuqueen wrote:


smfqlc0102 wrote:


chocuqueen wrote:

haha yeah i knoww


lmao I lostt ahahaha XD might not take a new pic..
and I like the ohare kei hair dude lmao xD


y r u lost ? O_O;;
and whos the oshare kei dude ?


I said I lost o.o not I'm lost lmao

and the oshare kei hair dudeee uhh the one with the pin lol


LOL oopsh read wrong ` mahh badd.. lol
yea his hair is nice
Moderator
4772 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / America Latina
Offline
Posted 8/7/08
ohh nice hairs : D
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.