First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
Epic Anime
24494 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Sweden
Offline
Posted 7/31/08

GintokiSakata wrote:


darkoff wrote:


GintokiSakata wrote:

Which anime do you think is the most Epic?

I'd prefer...
TTGL
Gaogaigar
Gintama
Scryed

This thread was made out of boredom.

If anyone states, "Naruto", I'd like you to never come back to this thread, though Bill is an exception.
>___________>


zomfg! Gintoki made a thread :O:O:O:O:O

well i'd prefer... hmm.... let's see...

Lucky Star
All FMP
Elfen Lied
Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan (this one is so fucking epic)
SHUFFLE!!!!!!! (Best Opening song ever)
School Days (lol?)

there is more but i'd rather not say them :D


Meh, I haven't made a thread for a looooooooooooooooooooonnnnnnnnng(as long as longcat) time
>_>


you phail!!! :O
24494 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Sweden
Offline
Posted 7/31/08 , edited 7/31/08

GintokiSakata wrote:


darkoff wrote:


GintokiSakata wrote:


darkoff wrote:


GintokiSakata wrote:

Which anime do you think is the most Epic?

I'd prefer...
TTGL
Gaogaigar
Gintama
Scryed

This thread was made out of boredom.

If anyone states, "Naruto", I'd like you to never come back to this thread, though Bill is an exception.
>___________>


zomfg! Gintoki made a thread :O:O:O:O:O

well i'd prefer... hmm.... let's see...

Lucky Star
All FMP
Elfen Lied
Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan (this one is so fucking epic)
SHUFFLE!!!!!!! (Best Opening song ever)
School Days (lol?)

there is more but i'd rather not say them :D


Meh, I haven't made a thread for a looooooooooooooooooooonnnnnnnnng(as long as longcat) time
>_>


you phail!!! :O


I actually have to agree with you there
:/


well i've only done ONE single thread in here lol i think xD ever since i joined ;O

i think i have to...

my self...
Posted 7/31/08
New Getter Robo, Giant Robo, LOGH, Banner of the Stars, Captain Harlock, Gunbuster.

There are more I can mention, but I might end up breaking the thread.
223 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / San Antonio
Offline
Posted 7/31/08 , edited 7/31/08

Lasch wrote:

Boku no Pico


EPIC.
44654 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / My own little wor...
Offline
Posted 7/31/08
before this thread gets locked I'll have to say Captain Harlock.
67 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32
Offline
Posted 7/31/08
Robotech: super fortress macross
evamgelion
TTGL
age
Gundam wing and 00
Serial experiment lain
Slayers
Ghost in the shell
the twelve kindoms
44654 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / My own little wor...
Offline
Posted 7/31/08

GintokiSakata wrote:


refinder wrote:

before this thread gets locked I'll have to say Captain Harlock.


ORLY?
It'll get locked?


all threads will eventually get destroyed.
4638 cr points
Send Message: Send PM GB Post
37 / M / Miami, Florida
Offline
Posted 7/31/08
The original and the best epic anime is Neon Genesis Evangelion, the anime that show the world that animation can be used to tell a smart and solid story...What's more epic that the end of the World?
2227 cr points
Send Message: Send PM GB Post
57 / M / The research lab
Offline
Posted 7/31/08

abyssinianrose07 wrote:

Monster...if you want a great psychological anime you must watch it, it's one of the best.


Yup. Fantastic Choice! Myself, I haven't seen a series as long as MONSTER's 70+ episodes.

356 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 7/31/08
XD
2227 cr points
Send Message: Send PM GB Post
57 / M / The research lab
Offline
Posted 7/31/08

darkoff wrote:


GintokiSakata wrote:

Which anime do you think is the most Epic?

I'd prefer...
TTGL
Gaogaigar
Gintama
Scryed

This thread was made out of boredom.

If anyone states, "Naruto", I'd like you to never come back to this thread, though Bill is an exception.
>___________>


zomfg! Gintoki made a thread :O:O:O:O:O

well i'd prefer... hmm.... let's see...

Lucky Star
All FMP
Elfen Lied
Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan (this one is so fucking epic)
SHUFFLE!!!!!!! (Best Opening song ever)
School Days (lol?)

there is more but i'd rather not say them :D


I like your choice of the FMP series. Elfen Lied is my all-time favorite series, but the Anime is too short (I'm hoping Big Time for a 2nd serson), but I guess you can mention that the Manga is up around 100 volumes or so.
33940 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / Ocean..ia
Offline
Posted 7/31/08

mastermind78x wrote:

Higurashi no Naku Koro ni
&
Higurashi no Naku Koro ni Kai

those are number 1


agreed.
33940 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / Ocean..ia
Offline
Posted 7/31/08
code geass too~
24494 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Sweden
Offline
Posted 7/31/08

mrsentimental wrote:


darkoff wrote:


GintokiSakata wrote:

Which anime do you think is the most Epic?

I'd prefer...
TTGL
Gaogaigar
Gintama
Scryed

This thread was made out of boredom.

If anyone states, "Naruto", I'd like you to never come back to this thread, though Bill is an exception.
>___________>


zomfg! Gintoki made a thread :O:O:O:O:O

well i'd prefer... hmm.... let's see...

Lucky Star
All FMP
Elfen Lied
Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan (this one is so fucking epic)
SHUFFLE!!!!!!! (Best Opening song ever)
School Days (lol?)

there is more but i'd rather not say them :D


I like your choice of the FMP series. Elfen Lied is my all-time favorite series, but the Anime is too short (I'm hoping Big Time for a 2nd serson), but I guess you can mention that the Manga is up around 100 volumes or so.


Yeah Elfen Lied's anime is to short =( i am actually reading the manga atm.. think i'm on hmm chapter/volume 54 atm i think... and it's also up-to-date with around 99 or 100 volumes/chapters right now =D.

Oh one more thing, there wont be a second season since how the first ended and wasnt that like 3years ago? =P if there we're a second season it would already be out now =D
16157 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32
Offline
Posted 7/31/08
Legend of the Galactic Heroes is epic in scope and in subject, in the true sense of the word. Everything else seems to pale in comparison.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
You must be logged in to post.