Created by rodchinko
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
How much of a flirt are you?
877 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / South-East Asia, PH
Offline
Posted 8/24/08
Even though I'm kinda thick-faced in real life, I'm shy when it comes to those things.
lol
5021 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / berrytopia♥
Offline
Posted 8/24/08
I drop hints, talk to the guy and wait to be asked
13123 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Coffee shops, Tea...
Offline
Posted 8/24/08
flirting is nice.
8559 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 8/24/08
All my friends say I flirt with everyone
554 cr points
Send Message: Send PM GB Post
37 / M / [Here]
Offline
Posted 8/25/08
i like girls
2631 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / cali!
Offline
Posted 8/27/08
lol when im interested in a guy, (i know this sounds really snobby) its at first because of his looks. of course, i cant like someone before i actually know their personality, but their appearance draws me in so im a little shy but i'll still talk to them and try to act casual. but i dont do this on a regular basis! just when im outside socializing or somethin
4295 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Youtube!
Offline
Posted 8/31/08
I'm really shy around guys i like and don't really flirt... though i sometimes drop hints
But in general, i only flirt if 'm already with the guy
2065 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ireland
Offline
Posted 8/31/08
hmm..id say i do do flirt alot... lol but dnt like any of them though...
Posted 8/31/08
shy,shy,shy...
Posted 8/31/08
i dont really care
1063 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Tasmania
Offline
Posted 8/31/08
number one
613 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 9/6/08
i dunno..
18180 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 9/10/08
shy..............
12999 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/12/08
....i don't know how to flirt so i don't bother......or i just simply dont know how to.........
4626 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / 海によって
Offline
Posted 9/13/08
Idk how to flirt! So TEACH me HOW!!!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.