First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Fahrenheit Fever in Philippines??
1861 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines
Offline
Posted 8/1/08
Well as I think they can make it... especially now that They Kiss Again is being aired in ABS-CBN Aaron Yan Ya Lun will be also famous just like the other members even though he has a little role in TKA.... and I'm sure Fahrenheit will try their best to conquer Asia just like f4............. LOVE FAHRENHEIT>>>>>>>>>Mwahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Posted 8/1/08

egv24 wrote:


kawaiicute18 wrote:


jianhua04 wrote:

i just wanna ask for filipinos especially,,how would u feel if this popular boyband would make it here coz it's very possible already since calvin and chun make it here...


I watched all the interviews and got annoyed with their questions.
"Do you have a girlfriend?" is all they were really asking.
They can make it in the Philippines, they have so many fans. If you look hot and have a decent voice then your in lol its true.





yea. same hir. duh? actually i think wu chun's also annoyed. LOL. :))
i think they'll come back and do a concert. they got lots of fans hir. :D


I would be too if I was them, but they shouldn't complain because they get $$$$$ from the fans.

8585 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines
Offline
Posted 8/2/08

kawaiicute18 wrote:


egv24 wrote:


kawaiicute18 wrote:


jianhua04 wrote:

i just wanna ask for filipinos especially,,how would u feel if this popular boyband would make it here coz it's very possible already since calvin and chun make it here...


I watched all the interviews and got annoyed with their questions.
"Do you have a girlfriend?" is all they were really asking.
They can make it in the Philippines, they have so many fans. If you look hot and have a decent voice then your in lol its true.





yea. same hir. duh? actually i think wu chun's also annoyed. LOL. :))
i think they'll come back and do a concert. they got lots of fans hir. :D


I would be too if I was them, but they shouldn't complain because they get $$$$$ from the fans.




yea yea. ryt. haha!
17397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Im Lost
Offline
Posted 8/2/08
Philippines wasnt really swept away with Fahrenheit like what F4 did.
683 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / philippines
Offline
Posted 8/2/08
i really want them to go especially JIRO WANG
u know when i saw chun and calvin i did not know if i were angry or happy
i freaking broke a comb because jiro didnt show up ..
but i still kept on shouting WEIRD!!
6532 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Davao City, Phili...
Offline
Posted 8/2/08
lol 1st it was F4 now its fahrenheit......
219 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Philippines
Offline
Posted 8/2/08
i think it will be a hit here in the philippines..all my friends are going gaga over them including me..
wish they could have a concert here..so excited!!!!
Posted 8/2/08

egv24 wrote:


kawaiicute18 wrote:


egv24 wrote:


kawaiicute18 wrote:


jianhua04 wrote:

i just wanna ask for filipinos especially,,how would u feel if this popular boyband would make it here coz it's very possible already since calvin and chun make it here...


I watched all the interviews and got annoyed with their questions.
"Do you have a girlfriend?" is all they were really asking.
They can make it in the Philippines, they have so many fans. If you look hot and have a decent voice then your in lol its true.





yea. same hir. duh? actually i think wu chun's also annoyed. LOL. :))
i think they'll come back and do a concert. they got lots of fans hir. :D


I would be too if I was them, but they shouldn't complain because they get $$$$$ from the fans.




yea yea. ryt. haha!


I just thought of something. What if ABS CBN aired a drama starring Yamapi? omg and then he visits philippines, I'll feel bad for him. The fans are going to crush him to death. Forget about the Korea fangirls think of the Philippines fangirls. Who knows what they will do to him.

1801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / phil
Offline
Posted 8/2/08
hmmm.. fever? i think not yet or maybe never?... but theres a big possibility.. its not that im an anti or anything...
471 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26
Offline
Posted 8/2/08
fever? i have no idea...i dunno them
9201 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / ~~paradise~~
Offline
Posted 8/2/08
hmmm.... if only they'll all go here in the philippines....
232 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Van Nuys California
Offline
Posted 8/2/08
I was REALLY happy!
I wasn't in Philippenes
though but I saw them
on TV
But I'd be SUPER SUPER SUPER
happy if Super Junior went!
2432 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / manila, philippines
Offline
Posted 8/2/08
ahahaha...
many girls will get crazy if they will come!!! ahahhaa....
just talking about them makes them crazy what more if they will come together...
and I would really love to see jiro and calvin!!!! ahahahaha.... and so as wu and aaron...
106 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31
Offline
Posted 8/2/08
don't know about them..
4221 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / YAMasami wonderland!
Offline
Posted 8/2/08
Well Fahrenheit Fever is indeed starting to rise here in the Philippines,but compared to F4, Filipino's are not that hooked yet to the band itself maybe coz unlike meteor garden w/ stars the whole F4, Hana Kimi (Jiro and Wu Chun) and Romantic Princess (Calvin and Wu Chun) only stars two members of Farenheit o yeah and TKA stars Jiro.

But they are not far behind, if they would have a concert here it would surely be a success..

Aaron isn't really famous yet here so...

Well it would be really nice if the whole band visits here,
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.