Created by mao-chan_warrior
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Goong or Goong S
1980 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Ontario, Canada
Offline
Posted 8/2/08
Goong
686 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / California
Offline
Posted 8/2/08

mao-chan_warrior wrote:

mine is goong because i didn't watch yet Goong S... and i prefer that Goong is the best than the other one... (for me...)



Then why would you even choose or even MAKE a thread about this? Your opinion is totally biased and unfair.

--

Ahh I'm kinda divided between the two. Unlike most people, I watched Goong S first (Park Shin Hye from Stairway to Heaven and Heaven's Tree was in it) haha so yeah. I was just glad it wasn't a totally sad drama :P.

After seeing Goong, I noticed how Goong S copies a lot (like the teddy bears at the end mmmmhm), but at least the protagonist wasn't a complete IDIOT. Omg =[ I hated Yoon Eun Hye in Goong And I really didn't like the guy she ended up with, even though it's probably supposed to be.. whatever.



I liked Goong ONLY because of Kim Jeong Hoon; he's beautiful <3
I liked Goong S because.. well idk why I liked it haha but I don't hate it like I hate Goong =/
206 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 8/2/08
GOONG of course goong s doesnt even compare
368 cr points
Send Message: Send PM GB Post
47 / F / PHILIPPINES
Offline
Posted 8/2/08

I go for goong, i only watched goong s because of park shin hye
2996 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Somewhere
Offline
Posted 8/2/08
Goong!
7145 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / USA
Offline
Posted 8/2/08
Definitely Goong...
I watched both and Goong S was kinda lame (just my opinion)
733 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 8/2/08
i like goong but se7en was very cute in goong s!
2203 cr points
Send Message: Send PM GB Post
45 / F / los angeles, ca.
Offline
Posted 8/2/08
i'ved seen both but i loved goong
511 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Singapore
Offline
Posted 8/2/08
i like the original better
2473 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Albay, Philippines
Offline
Posted 8/4/08
Goong of course..

Goong S sucks!!
Posted 8/4/08
The original Goong =D
7715 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Tracy, California
Offline
Posted 8/4/08
xD Those Dramas are Boring!! You Guys gotta watch

Chinese Paladin, Return Of The Condor Heroes, Legend Of The Condor Heroes, Fairy From The Wonderland.

lol those are the BEST DRAMA SERIES

and Liu Yi Fei and Ariel Lin are SO HOT!
Posted 8/6/08
i have only watched Goong S because of se7en LOOL and i like it hehe
Posted 8/6/08
goong!
3465 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / behind you
Offline
Posted 8/6/08 , edited 8/6/08
I really don't understand how some people can
say Goong S is boring
and then at the end say "...I haven't seen it"

O_O

anyway I like both.
In my opinion, Goong is more of the romantic kind
and goong S is for laughs. It makes me happy watching Se7en and that chick fight
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.