First  Prev  1  2  Next  Last
What would you do if you met L
715 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / From anime world
Offline
Posted 8/2/08 , edited 8/2/08
I would maybe eat sweets with him^^
4436 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Port of Coimbra
Offline
Posted 8/2/08
we'll have a nice time eating sweets too.. :3
471 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Earth
Offline
Posted 8/2/08
Say hi and tell him of the most recent theft case I know
2679 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / Hawaii
Offline
Posted 8/2/08
KILL HIM!!!!!!
21858 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Ottawa, Ontario
Offline
Posted 8/2/08
i would sit down the way he does and eat sweets and drink coffeew wit him at a coffee shop lol
Posted 8/2/08

GintokiSakata wrote:

Punch him and tell him to stop gathering so much f*cking fangirls
>_>


Lmao xDD

I would probably eat some sweets with him too :DD
11508 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / California
Offline
Posted 8/2/08
Run up to him and hug him like he was my own brother!! >.<
3229 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / USA
Offline
Posted 8/2/08 , edited 8/2/08
Try to match wits with him and then realize I'm stupid. I'd prolly also take him into my recently burglarized apartment. See what he could do.
Posted 8/2/08 , edited 8/2/08
O________O i would assume it isn't L, and just a cosplay of L, because L is
4099 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Limbo
Offline
Posted 8/2/08
I would freak out at somehow being transported into an anime.
3399 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / turn around >=3
Offline
Posted 8/2/08

panda3525 wrote:

Run up to him and hug him like he was my own brother!! >.<


brother?! thats not enuf lol

11508 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / California
Offline
Posted 8/2/08

Tazzygirl_2 wrote:


panda3525 wrote:

Run up to him and hug him like he was my own brother!! >.<


brother?! thats not enuf lol



^.^ lol
7607 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / anywhere
Offline
Posted 8/2/08

natOfbar wrote:

O________O i would assume it isn't L, and just a cosplay of L, because L's dead.


you dont have to be so negative

4003 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25
Offline
Posted 8/2/08

natOfbar wrote:

O________O i would assume it isn't L, and just a cosplay of L, because L's dead.


PUT A SPOILER ALERT if you're gonna say that!! What if people that are currently watching Death Note read that?

Oh and as for me...

Give him lots of sweetssss!!!!! Cakes, candy, etc. =P
Posted 8/2/08

Hik-ari wrote:


natOfbar wrote:

O________O i would assume it isn't L, and just a cosplay of L, because L's dead.


PUT A SPOILER ALERT if you're gonna say that!! What if people that are currently watching Death Note read that?

Oh and as for me...

Give him lots of sweetssss!!!!! Cakes, candy, etc. =P


oh yeah sorry i forgot about that since death note was so long ago i kinda assumed everyone knew.
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.