First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Post Reply Potions
26532 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In My Mind -- Whe...
Offline
Posted 8/8/08
Roleplaying Name: Shinku
House: HufflePuff
Position: Student
Gender: Female
Description: I like drawing and designing clothes. i also write, luff anime/manga. and get bored often and alot.
Witch/Wizard
196 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Philippines
Offline
Posted 8/9/08
i wanna join this class
Witch/Wizard
196 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Philippines
Offline
Posted 8/9/08
Roleplaying Name: Justin
House: Hufflepuff
Position: Student
Gender: Male
Description: loves reading, anime and mangas
2941 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Omnipotent
Offline
Posted 8/9/08

midwest_sky wrote:

i wanna join this class



You are most welcome to do so.
Witch/Wizard
196 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Philippines
Offline
Posted 8/9/08

L6CL wrote:


midwest_sky wrote:

i wanna join this class



You are most welcome to do so.



thx!yehey!!!!!!!!!

Witch/Wizard
2811 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / My brain
Offline
Posted 8/12/08
RP name: Shina
House: Gryffindor
Position: Student
Gender: Female last time I checked
Description: protector of the weak, a huge anime fan but not an otaku....hmm....Asian and weird.
Posted 8/13/08
RP name: Pani
House: Gryffindor
Position: Student
Gender: Female
Description: i love reading, i like anime, and SLEEPING. .if it would be possible i'd like to sleep 24/7. .haha, j/k
Posted 8/13/08
New
RP Name: Kaine
House: Slytherin
Position: first year
Sex: Male
Description: what's it matter you'll find out
Witch/Wizard
5626 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / gryffindor house
Offline
Posted 8/14/08
RolePlaying Name: dian_05
House: Slyhterin
Position: Student
Gender:Female
Description: I 'm dian, Female, a student, 1st year
kind a jolly person
Witch/Wizard
1204 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / philippines
Offline
Posted 8/14/08 , edited 8/14/08
so i'll retry this spell..

*moves wand From the left to the right in a small circle then ending in the middle.*


Deflato Durius


*gets beaker*
*liquid flows out of wand*

ooh.. Orange liquid

ok i'll drink it..

*gets baloon*
*touch balloon*

*swishh..phew..phlat*

*balloon deflates..

now i got it...

Posted 8/14/08


ok *produces liquid from wand and touches it*

I'm not trusting anything orangey liquid thing...=.=

*wand motion*

Right balloon here we gooo!!

*points at balloon with wand*

*baloon inflates*

W-WHAT? what happened?
2941 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Omnipotent
Offline
Posted 8/14/08 , edited 8/14/08



Wonderful Deflating Draft, Jhengchie!

Five points to Gryffindor!
2941 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Omnipotent
Offline
Posted 8/14/08



What wand motion did you use? If you went "Right to Left" then you probably got the Engorging Elixer..... Try it again with "left to the right in a small circle then ending in the middle".
Posted 8/14/08


okay.....*tries again*

*balloon deflates*

YAY!! it worked!! WEEEE!!
2941 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Omnipotent
Offline
Posted 8/14/08 , edited 8/14/08



Good job!

Five points to Gryffindor!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.