First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
Frank Miller's "300"
36145 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Macross City
Offline
Posted 3/14/07
I really liked it since I love history. It makes want to play God of War again. I feel like there were some historical inaccuracies though. I know it's supposed to be fictional but I am pretty sure that Spartans were not about justice and politics.
2925 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Bristol UK
Offline
Posted 3/14/07
i cnt wait to see it. Course its not gonna be historically corrrect i mean its based on a graphic novel buw ho cares.
4634 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / lost...somewhere...
Offline
Posted 3/14/07
I find it as a good movie, but somewhat lacking in a certain point. I don't know which point that is, so it might be good or bad.
6636 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / somwhere in time...
Offline
Posted 3/14/07
i avent seen it that not out
19530 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Germany
Offline
Posted 3/14/07
it is out
4883 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Sask-at-chew-an,...
Offline
Posted 3/14/07

caos950042 wrote:

I find it as a good movie, but somewhat lacking in a certain point. I don't know which point that is, so it might be good or bad.


Well... there was nothing really to it... like the story for example (if you could call it that)... you didn't care when anyone died in the movie... cuz there was really not much of a background on it and it was all fighting... so I agree with you it was missing something and I think thats a backstory. Don't get me wrong they explained the king... but what about the captain and his son? Or any other character.
67854 cr points
Send Message: Send PM GB Post
43 / M / London
Offline
Posted 3/14/07

kris07 wrote:

it is out


Only if you live in Yanksville, rest of the World has to wait until the end of the month at the earliest.
521 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Close by real Clo...
Offline
Posted 3/14/07
it was a so so movie!
19530 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Germany
Offline
Posted 3/14/07

parasitius wrote:


kris07 wrote:

it is out


Only if you live in Yanksville, rest of the World has to wait until the end of the month at the earliest.


I live in Cleveland and its been out since last friday
67854 cr points
Send Message: Send PM GB Post
43 / M / London
Offline
Posted 3/14/07
No shit Sherlock.
349 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Beyond that flims...
Offline
Posted 3/14/07
I wanna see it soooooo bad. All of my friends went and saw it and have been talking about it constantly which has made me wanna watch it even more. D:


-anticipation kills-
1855 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / My own personal P...
Offline
Posted 3/14/07
I watched it three times all ready and my god it is like crack it is so awsome
1311 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Texxass
Offline
Posted 3/14/07
i'm about to go see it in thirty minutes. : D!

edit - it was freaking badass.
Posted 3/14/07
dad says i get to go but my bro dont but thats gonna be the best fuckin movie on the planet:the gore and blood and violence
27517 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / California
Offline
Posted 3/14/07
I want to watch it! But I`m too young to get in without an adult. -_________-"
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
You must be logged in to post.