First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  Next  Last
Post Reply little Toma's pictures
16712 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F
Offline
Posted 1/16/08
it's difficult to recognize them
Member
688 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / United States: Ph...
Offline
Posted 1/16/08
Lol. If only regular people can change like him.
4149 cr points
Send Message: Send PM GB Post
40 / F / super junior land
Offline
Posted 1/16/08
wah! kawaii~desu
4149 cr points
Send Message: Send PM GB Post
40 / F / super junior land
Offline
Posted 1/16/08
wah! kawaii~desu
Member
26778 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / ...♥
Offline
Posted 1/16/08
wahhh!! he was so cute as a kid!! and hotter in highskool...now hes HOTTTTT hahaha nose job? nah i dont think so hahaha but YAY TOMA-SAMA!
Member
9752 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / under your bed.
Offline
Posted 1/16/08
that tomapi pic with pi on top looks similar like ryopi pic where pi was on ryo haha xD
Member
52206 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / ♥ In YamaPi's Hea...
Offline
Posted 1/18/08
he was soooooooooooooooooooooooooooo cute!!!
Member
1642 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / USA
Offline
Posted 1/28/08
wow he has changed so much... I have to say I like it better when his hair is a lighter color....
Member
823 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 1/28/08
yeah he has changed a lot ^^ Being famous from so young has got to be hard, and there are so many of them!! Luv tomapi and he and matsujun have very distinct looks that stand out from everyone else. Luv jun-kun tooo. ^^ CUTE
Member
143 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Finland
Offline
Posted 1/29/08
He has changes sooo much compared to yamapi for example.. But he still has the same lovely energetic smile <3
Just soo cuuuuute!!
Member
12595 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / ...Laguna
Offline
Posted 1/29/08
he really change a lot...ahaha
Moderator
2926 cr points
Send Message: Send PM GB Post
yes i have change...
Offline
Posted 1/29/08
omg.. i couldnt tell who he was!! lol.. jkjkk.. change so much... if i was hia friend i dnt think i culd reconise him now....
11290 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 2/1/08
omg! the one with him as a little kindergartener is ADORABLE! the picture of him and abia in the second one is priceless... and to see him with my other favorite johnny's (nino) is :O :O !!!! and that rare picture of him in high school... so cool!! xD xD
Member
25465 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ph!L!pp!n3$
Offline
Posted 2/1/08
he was really sooooo goooooooood loooooking since he was achild.... until... now... taht what makes him moreeeeeeeee LOVABLE....
Member
8622 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / here^^
Offline
Posted 2/1/08
ahw...he's reaLLy cute even as a kid...aLso Jun and Yamapi^^
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  Next  Last
You must be logged in to post.