First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
What if......
986 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/4/08
This thread fails. Wtf does being paralyzed have to do with anime?
5840 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / stalking you
Offline
Posted 8/4/08
if that ever happens i'll use my feet!
3022 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / ..w.
Offline
Posted 8/4/08

h4rd2 wrote:

then wat if u got blind but still theres a possibility to be cured and u can see again after 10 yrs, would u give up anime at that time....


nope i would just listen to the voices :3
3954 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Limbo
Offline
Posted 8/4/08
Neva!
723 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / sacramento
Offline
Posted 8/4/08
lol i got something for u all wat if the parents died in a car crash and just before they left they told u, that u cant watch anime or ELSE....i dare y0u to watch anime then lol
1563 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / America.
Offline
Posted 8/4/08
use ur feet dumbass!!!!!
344 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / somewhere over th...
Offline
Posted 8/4/08
never
Posted 8/4/08

freya_elice wrote:

i have a mouth don't i????? i will use any means necessary to watch ANIMEEEEEEEEEEEEEEE!!


mouth?? o_O

anyway, i would make use of the opportunity that they're away to watch anime like crazy. paralyzed arms??? i dont needs em to watch anime!!
12325 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Zanarkand
Offline
Posted 8/4/08 , edited 8/4/08
Adapt

8277 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Las Islas Filipinas
Offline
Posted 8/4/08
Feh! Why the fuck will paralyzed arms affect my capability to watch anime if I have an elder brother who makes sure I end up watching one episode on a frequent basis?
13202 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Australia
Offline
Posted 8/5/08
wth would that make me give up watching anime.
unless u meant i wasn't able to pick up the dvd and put it in the player
but then that would mean i wouldn't be able to do anything and die lol
1737 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / I LIVE IN YOUR CL...
Offline
Posted 8/5/08

music190 wrote:



SHIT that u could maybe try to reply to instead of being a little idiot and posting that SHIT on
Posted 8/5/08
whats the connection, dude??
24718 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / California
Offline
Posted 8/5/08
I would smash my face against the keyboard and c if somethin happens, hehe ^^
14835 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / California
Offline
Posted 8/5/08

g0n4craZyloc0 wrote:


music190 wrote:



SHIT that u could maybe try to reply to instead of being a little idiot and posting that SHIT on


The pot calling the kettle black.

Hmm.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
You must be logged in to post.