First  Prev  1  2  3  Next  Last
Tau pasal Binatang x?
3826 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / in the world...I...
Offline
Posted 8/6/08
Kita ada 2 ekor kura2 ni...Tapi sjk kblkgn ni yg betina 2 asyik b'gerak-grk x henti2. Selalunya yg jntn je b'grk byk. Sbb tulah nak mintak tolong drpd yg pkr.Ad sesape tau psl ni?!!
Moderator
15556 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Malaysia,South Ea...
Offline
Posted 8/6/08
antar vet xleh erk??
Posted 8/6/08
jumpe doktor haiwan =]
3826 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / in the world...I...
Offline
Posted 8/8/08
tapi...kita x de masa....kita cuma nak tau kura2 b'telur kat dalam air atau pasir?
Posted 8/8/08
mestilah bertelur kat pasir(daratan) but ada penyu spesis lain kemungkinan bertelur kat lautan coz ambulans lambat nak sampai
Posted 8/8/08
sebenarnya gurauan jer tadi gimik jer, mungkin ada
Malaysian
914 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / malaysia
Offline
Posted 8/8/08
hahax..
guna ambulans jgk ek
Malaysian
914 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / malaysia
Offline
Posted 8/8/08
hahax..
guna ambulans jgk ek
3826 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / in the world...I...
Offline
Posted 8/9/08
hahaha..... orang tgh serius ni, memain plak....
Posted 8/10/08
ok ok yang tadi tu sekadar gimik
kalo ikut veterinar memang la kat pasir
3826 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / in the world...I...
Offline
Posted 8/11/08
Oooo....Tgklah mcm mana kita nak buat nanti.....Ha, Korang sume ni x de bintg peliharaan ke?
Posted 8/11/08
ada ada!!!! Bunny ngan kucing jer kawaiiii desuuu!! mcm tuannye jugak
Posted 8/11/08

Takiro-kun wrote:

Oooo....Tgklah mcm mana kita nak buat nanti.....Ha, Korang sume ni x de bintg peliharaan ke?


cam dlm chibi maruko chan la plak , "sapa nak jadi ketua binatang peliharaan?" headline dlm commercial break

Chaos Mod
11975 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / At Secret Akatsuk...
Offline
Posted 10/23/08

Takiro-kun wrote:

Kita ada 2 ekor kura2 ni...Tapi sjk kblkgn ni yg betina 2 asyik b'gerak-grk x henti2. Selalunya yg jntn je b'grk byk. Sbb tulah nak mintak tolong drpd yg pkr.Ad sesape tau psl ni?!!


kura-2 tu tak selesa kut dibawah jagaan awk

3826 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / in the world...I...
Offline
Posted 10/24/08
........huhuhu....smpi hati awk kata mcm tu.....
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.